2723

شوهرم از ظاهرم ایراد میگیرد

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 590 بازدید

شوهرم خیلی ازم ایراد میگیره از ظاهرم هر روز یعنی اونقدری که اون میگه زشت نیستم ولی صبح پا میشه میگه شب میخواهیم بخوابیم میگه موقع نهار میگه موقع شام میگه تازه خیلی چشم چرونی و خیانت نمیکنه ولی تو خیابون واقعا چشم چرانی میکنه توروخدا کمکم کنید همیشه به ظاهرم میرسم همیشه موهام دکلره و ... همیشه تمیزم.

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۷ جنسیت زن شغل کارمند وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

روانشناس و مشاور

سلام
من متوجه احساس بدی که از این ماجرا ممکن است به شما دست بدهد هستم. اما نکته اینجاست که این شما هستید که بایستی برای خود ارزش قائل شوید و اعتماد بنفس داشته باشید. اولا شما انتخاب ایشان بودید. ثانیا در صورت پشیمانی قرار نیست هر روز بارها و بارها این مساله را به شما بازگو کنند و قرار نیست دیگری با نارضایتی در کنار شما باشد و هر روز به شخصیت شما حمله شود. و از همه مهم تر شما بجای حل مساله و ابراز ناراحتی و اقدام برای مشخص شدن شرایط هر روز تلاش کنید که برای او جذاب و زیبا به نظر برسید.
متوجه هستم که به خودی خود شنیدن این مطلب از عزیزان باعث کم شدن اعتماد بنفس می شود اما باید بطور جدی روی این مساله کار کنید.
ابتدا در فضایی دوستانه از احساس خود نسبت به این ماجرا صحبت کنید. هنگام صحبت گله نکنید، انتقاد نکنید و موضواعت دیگر را پیش نکشید. فقط و فقط روی احساس خود در این مورد صحبت کنید. به او بگویید بازگو کردن این مساله در شما چه احساسی ایجاد میکند و باعث سردی و دلزدگی در شما و رابطه شما می شود.
در قدم بعدی کاملا جدی اما همراه با خونسردی و احترام به او بگویید که اگر در این حد از شما و ظاهر شما ناراضی است حتما اقدام جدی برای ادامه زندگی با شما داشته باشد.(البته اگر واقعا ادامه رابطه برای شما قابل تحمل نیست و شرایط برای این اقدام برای شما وجود دارد) اما در نظر بگیرید که شما هر چقدر کوتاه بیایید و در این مورد تلاش کنید هیچ تغییری در ایشان ایجاد نخواهد شد.  سوال اصلی اینجاست که وقتی می بیند که هر چه انتقاد می کند شما بیشتر به خود می رسید چرا اصلا باید تغییر کند؟؟
پس برای جمع بندی یا ابراز ناراحتی خود را جدی مطرح کنید و ابراز کنید که با کسی که از ظاهر من راضی نیست و اذیت می شود نمی توانم زندگی مشترک داشته باشم و باید اقدام جدی صورت گیرد و اگر اقدام جدی صورت نگیرد اجازه بروز ناراحتی و رفتار های بد را ندارد. و یا اینکه شما به همین رویه ادامه دهید و این مساله را بپذیرید.و اگر قابل تحمل نیست خود شما اقدام جدی کنید.
پیروز باشید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

نامزدم از ظاهرم ایراد میگیرد

پاسخ سلام دوست عزيز ✋🏻 ممنون از اينكه ما را انتخاب كرديد از دلايل بهانه گيری زوجين از يكديگر ،دلخور شدن آنهاست . -وقتی زن و مردی از هر موضوعی دلخور شده گاهی به جای آنكه موضوع را مستقيم مطرح كنند ،شروع ب...

نامزدم از ظاهرم ایراد میگیرد

پاسخ سلام دوست عزیزمدوران نامزدی در فرهنگ ما مدت زمانی قبل از عقد رسمی هست به منظور آشنایی بیشتر با روحیات و عادات طرف مقابل. ولی خیلی از افراد اینطور فکر می‌کنن که چون نامزد کرده‌ اند، موظف هستن حتما با ا...

در هفته چند معاینه لگن برای زایمان صورت میگیرد؟

پاسخ اگر مشکل خاصی نباشه به طور معمول در 37 هفته یا بیشتر

چه زمان تخمک گذاری صورت میگیرد؟

پاسخ سلام ممنون. بهتر است از روز ۱۴ سیکل قاعدگی تا ۲۲ سیکل قاعدگی یک شب در میان برای بارداری اقدام کنید موفق باشید.