شک و اعتماد به همسر

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 80 بازدید

سلام خسته نباشید ممنون از راهنماییتون، درباره برادرشوهرم و دوست دخترش پرسیدم که به همسرم پیام میده. خواستم بگم والا اصلا نمیتونم با تهدید پیش برم مثلا اگر بگم به خانوادت میگم دیگه واویلا میشه، رعاگر من اسمی بیارم و سر بحث رو باز کنم شوهرم میگه غلط کردم بهت گفتم یا پشیمونم نکن، حتی اگر غیرمستقیم بگم مگر خودش سر بحث رو بازکنه تا من حرفامو بزنم، مثلا ظهر بهش گفتم حالا زنه با داداشت آشتی کرد؟ یه دفعه شوهرم گفت دیدی پشیمونم که بهت گفتم حالا میخوای دائم درباره اونا حرف بزنی با وجود اینکه دیشب بیرون بودیم یه دفعه گفت من با داداشم صحبت کردم انگاری عاشق زنه شده و دوستش داره، گفت منم بهش گفتم این رابطه درست نیست نه به فرهنگ و خانوادمون میخوره نه به تو چون اون زنه شوهر داره یه بچه ام داره، گفتم خب داداشت چی گفت؟ گفت هیچی ففط سکوت کرد همین. منم برای اینکه یه کم همسرمو بترسونم، گفتم تو میدونی رابطشون اشتباهه اگر راهنماییش نکنی داداشتو فردا روزی یه اتفاق بدی بیوفته اون وقت میاد بهت میگه تو که بزرگتر من بودی چرا جلومو نگرفتی وگرنه بهت آفرین نمیگه که پایه همه کارش بودی، شوهرمم فقط گوش داد و چیزی نگفت منم حرفی نزدم دیگه ولی خب میدونم الان رابطه ای بین خودش و زنه نیست، اما زن شیطانه و میتونه بعدا اگر با برادرشوهرم به هم بزنه بیوفته تو زندگی من و من خیلی میترسم، نمیدونم چیکار کنم به شوهرمم گفتم دیگه جوابشو نده و باهاش چت نکن بگو به من چه ربطی داره ، ولی میدونم که نهایت یا نمیگه یا روش نمیشه... 


اطلاعات تکمیلی

سن ۲۰ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

روانشناس و مشاور

سلام
ببینید من متوجه فرمایش شما هستم و شرایط رو درک میکنم. در مورد ارتباط با همسر اصلا قرار نیست که وارد بحث و یا تهدید بشوید. بنده عرض کردم اگر موضوع را جدی ارزیابی میکنید بسیار جدی اما همراه با آرامش با ایشان گفتگ. کنید، اما نوع این بازگو کردن بسیار اهمیت دارد. ابتدا باید همراه با مهربانی از او تشکر کنید و همینطور احساس خوشحالی خود را بابت بازگو کردن این مساله از طرف ایشان به شما ابراز کنید. و همینطور بیان کنید که کاملا به ایشان اعتماد دارید. حتما بگویید خوشحال هستید که او این مساله را با شما مطرح کرده است. در قدم بعدی شما این موضوع را عنوان کردید و واکنش همسر شما هم واکنشی منطقی بوده پس نگرانی شما از اتفاقی که رخ نداده غیر منطقی است. این که بیان می کنید زن ها شیطان هستند نیز همینطور. همسر شما مشکلات این ارتباط را بیان کردند و از این به بعد همه مسئولیت این ماجرا با برادر ایشان است.
شما به این نکته توجه کنید که می فرمایید اگر این ارتباط به هم بخورد این خانم با همسر شما وارد ارتباط می شود و زندگی شما را برهم می زند. این طرز فکر غیرمنطقی و نامعقول است. شاید همسر شما پیامی دریافت کرده اما این موضوع را با شما درمیان گذاشته است. در نتیجه پیشنهاد میکنم بجای گیر کردن در چرخه افکار غیرمنطقی تلاش کنید ارتباط صمیمی و عمق رابطه خودر ا با همسرتان بیشتر کنید . توجه داشته باشید که در صورت نارضایتی از رابطه نه این خانم بلکه افراد دیگری هم هستند که همسر شما بتواند با آنها وارد رابطه شود. در نتیجه تمرکز خود را روی عمق رابطه خود با همسر حفظ کنید.
شاد و پیروز باشید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha