2723

خیانت و شک به همسر

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 213 بازدید

سلام خسته نباشید . مدت دوسال هست که متوجه خیانت شوهرم شدم که تقریبا اوایل بارداریم بود که مشکوک شدم هر چند قبل از اون هم مشکوک بودم اما جدی نمیگرفتم تقریبا دو سال هست که رابطه نداریم فقط 3-4 مرتبه اونم به پیشنهاد و اصرار خودم بوده همسرم زیر بار نمیره که خیانت میکنه اما من مشاوره رفتم و کارهایی که گفتن رو مثل محبت و تحسین و... همه رو انجام دادم اما همسرم همچنان به من بی میله اما محبت و توجهم رو میخواد از طرفی خیانت میکنه و هر وقت بهش کوچکترین شکی میکنم متوجه میشه و بحث رو شروع میکنه و گله میکنه که چرا بهش شک دارم دیگه نمیدونم باهاش چیکار کنم خسته شدم دو تا بچه هم دارم اگر بچه نداشتم وقتم رو بخاطر این مرد هدر نمیدادم لطفا راهنمایی کنید. متشکرم

اطلاعات تکمیلی

جنسیت زن وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام عزیزم. حقیقتش پیامت برام گنگ بود. دو سال هست که شما فقط ۴ بار رابطه داشتید؟ اون هم به اصرار شما؟ منظورت از رابطه، رابطه جنسی هست؟ همسرت در رابطه جنسی به شما بی میل هست ولی محبت و توجهت رو دوست داره و طلب می کنه؟ این سردی از دوران بارداری شما شروع شد؟ آیا ریزه کاریهای رابطه جنسی مثل نظافت، زیبایی، خوش بویی و خوش منظر بودن، گرم و پذیرا بودن، پرهیز از گله و شکایت حین رابطه و ..... رو رعایت می کنی؟ خیانتهاش در چه حد هست؟ چقدر اطمینان داری که خیانت میکنه؟ رابطه ایشون با شما و بچه ها چقدر گرم و صمیمانه و حمایتی هست؟

 تنها توصیه من خصوصا بدلیل وجود دو فرزند در این رابطه مراجعه زوجی شما به روانشناس هست تا مسائل با حضور ایشون بررسی بشه. ممکن هست مشکلی در رابطه وجود داشته باشه که از نگاه شما مورد غفلت قرار گرفته باشه و با کمک یک کارشناس بشه حلش کرد.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha