كتک زدن همسر

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 117 بازدید

سلام آقای دكتر همسر من وحشتناک كتک ميزنه ، ناحق مثل امشب من نزديكش بودم  دستش رو آورد جابه جا كنه به بخاری برخورد كرد دردش اومد محكم كوبيد توی شكم من يا اينكه متوجه اشتباهی ازش ميشم ميگم چرا آخه اين كارو ميكنی دست و پامو ميبنده انقدر با لگد توی سرم ميزنه سرم همه جاش ورم ميكنه دفعه آخری تا نزديک گيج گاهم ورم كرد بند شلوار ميبنده دور گلوم چشمام سياهی ميره الان بهتر شده قديم ساطور ميزاشت زير گلوم  بعدش آروم ميشه ميگه حلالم كن من هم جدا بشم جايی رو ندارم برم تا حالا شكايت نكردم هر چی ميخره به نام من ميزنه كه از دلم در بياره ولی آقای دكتر اعصاب و روانمو گرفتم همش به خودكشی فكر ميكنم دكتر هم نمياد بريم وقتی آروم ميشه انقدر خوب حرف ميزنه باورم ميشه من مقصر هستم ميشه راه حلی بديد با عملكرد من كتک نزنه ؟ به گفته خودش پدرش هم مادرش رو فجیع كتک ميزده  



اطلاعات تکمیلی

سن 27 شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام خدمت شما و ممنون از اينکه مشکل تان را با ما در ميان گذاشتيد،

ازدواج، يک رابطه انسانی مبتنی بر برابری است. کتک زدن و آزارگری جسمی و روانی، تحت هيچ عنوانی در ازدواج پذيرفته نيست. البته ممکن هست که رفتار شما نا صحيح يا تحريک آميز باشد اما در هر صورت، هيج توجيهی برای خشونت از طرف همسرتان وجود ندارد. ايشان حتماً نياز به مراجعه به روان شناس متخصص دارند. اما خود شما هم بيشتر به مشاوره احتياج داريد. رابطه شما نياز به دريافت کمک حرفه ای دارد و با راهنمايی در اين سطح، مشکل تان حل نمی شود.

اگر جايی نداريد که برويد (که من اصلاً باور نمی کنم) چاره ای جز ماندن و کتک خوردن نداريد، چون هيچ چيز تغيير نخواهد کرد. اما اگر بيشتر به توانمندی ها و امکانات خود فکر کنيد، اگرچه با سختی ها و نگرانی هايی روبرو خواهيد شد، اما در بلند مدت رضايت و سلامت شما را به دنبال خواهد داشت.

به منظور حمايت از خود، می توانيد از خانواده تان کمک بگيريد. همچنين، با يک وکيل دادگستری هم می توانيد مشورت کنيد تا بتوانيد از اختيارات قانونی تان در جهت دفاع از خود استفاده کنيد.

گاهی همه چيز با هم به دست نمی آيد. اگر امکانات مالی زندگی با همسرتان را می خواهيد، بايد با بدرفتاری های او هم کنار بياييد! که البته من در اين جهت، مشاوره ای بلد نيستم که خدمت تان بدهم!

اما اگر فکر می کنيد به عنوان يک «انسان»، اجازه داريد از احترام بيشتری برخوردار باشيد، بايد به خودتان ايمان بيشتری بياوريد و ياد بگيريد تا با ترس هايتان مقابله کنيد.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha