2723

سلام. 35 سالمه. کارمندم.  بعد ده سال زندگی مشترک شوهرم چندبار بهم خیانت کرده دیگه بهش اعتماد ندارم شما بگید چیکار کنم؟  از اول هم بهم بی میل بود همش از همه جام ایراد میگرفت ده سال جدا میخوابیم الانم خیانت میکنه میگه حالا به فکر افتادی میای پیشم و به خودت میرسی دیگه خیلی دیر شده چیکار باید بکنم طلاق یا موندن؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۳۵ جنسیت زن شغل کارمند وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

باسلام 

دوست عزيز 

با وجود اطلاعات كمی كه داديد متوجه شدم  كه زندگی زناشویی شما در حيطه صميميت دچار آسيب شده و وقتی نيازهای روانشناختی شما ازطريق يكديگر تامين نميشه بسيار بديهی هست كه همسرتون وارد رابطه خارج از ازدواج ميشه به نظرتون وقتی ١٠ سال جدا از هم ميخوابيد انتظاری غير از اين ميره!

و اما در مورد ماندن در زندگی و يا طلاق گرفتن من نميتونم به شما پيشنهادی بدم ولی پيشنهادم به شما اينه كه حتما با همسرتون صحبت كنيد و ميزان علاقه، اشتياق و انگيزه تون رو در رابطه با اصلاح و ترميم آسيبهايی كه به روابطتون وارد كرديد رو بسنجيد اگر هر دو طرف اندک انگيزه ای برای تغيير اين وضعيت داريد بايد با يک متخصص وارد پروسه مشاوره بشيد تا بتونيد با كمک ايشون مرحله به مرحله  آسيب های بوجود اومده رو  ريشه يابی كنيد و برای اونها راه حل  پيدا كنيد.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha