سلام.

من به علت تنبلی تخمدان و تیرویید کم کار به پروفسور میردامادی مراجعه کردم و به مدت چهار ماه از قرص های فیناید و اسپیرنولاکتون استفاده میکردم. به علت هورمون بالای مردانه.

میخواستم بدونم فاصله بین بارداری و این قرص چقدر باید باشه و اینکه چه کار کنم؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۵ جنسیت زن شغل خانه دار
پاسخ مشاور

مشاور مامایی و زنان

سلام دوست عزیز  بهتر است از این ماه زیر نظر پزشک اقدام به بارداری داشته باشید ضمنا  بهتر است زیر نظر پزشک از داروهای تحریک تخمک گذاری استفاده کنید البته با دوز کم باید شروع شود تا زودتر نتیجه بگیرید موفق باشید.  

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

مصرف قرص فیناید و نا هنجاری جنین

پاسخ سلام ممنون. دوست عزیز تشکیل نشدن قلب جنین ربطی به مصرف فیناستراید ندارد شما تا ۸ هفتگی برای تشکیل شدن قلب جنین زمان دارید شما زود سونو گرافی انجام داده اید بهتره ۱۴ روز بعد از آخرین سونوگرافی مجدد سون...

معاینه چشم و علت نابینایی

پاسخ سلام.معمولا این مشکل به دلیل اختلال در زجاجیه چشم ایجاد میشود و گاهی بر پرده شبکیه چشم هم اثر میگذارد.بنابراین توصیه میشود به متخصص شبکیه مراجعه شود تا در صورت نیاز درمان مقتضی شروع شود.

از بین رفتن مینای دندان

پاسخ سلام.مینا سخت ترین ماده موجود در بدن انسان است.چه کسی گفته مینای دندانتون از بین رفته؟؟؟ با یک دندانپزشک مجرب مشورت کنید.

بینایی نوزاد چهارده روزه

پاسخ با سلام و عرض ادب روند تکامل بینایی نوزاد به مرور زمان صورت می گیرد.در ماه اول از فاصله 20 تا 25 سانتیمتری می بیند. در ماه دوم و سوم می تواند اشیا را با چشم دنبال کند.