عذاب وجدان هنگام خرید کردن

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 169 بازدید

سلام خسته نباشید ۵ ساله که ازدواج کردم از نظر مالی مشکلی ندارم و هرچیزی که لازم داشته باشم همسرم فراهم میکنه بدون هیچ حرف یا ناراحتی ولی چند وقته که وقتی وسیله ای میخرم برای خودم عذاب وجدانه نمونش امروز موهامو رنگ زدم اومدم خونه پشیمون شدم عذاب میکشم احساس میکنم ولخرجی کردم در صورتی که اصلا ولخرجی نمیکنم و وسایل الکی نمیخرم وقتی با همسرم خرید میرم حتی اگه یه وسیله الکی هم بخرم ناراحت نمیشم ولی وقتی خودش همراهم خرید نیاد این حس رو دارم به جای لذت بردن کاری که میکنم پشیمون میشم تو رو خدا راهنمایم کنید که باید چیکار کنم؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۳ جنسیت زن وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام دوست عزیز ممنون از اینکه ما را انتخاب کردید . 
دوست عزیز شما می توانید یک پولی را همیشه کنار بگذارید به عنوان پس انداز و حتما آن مبلغی را که مشخص کردید بزارید کنار و برای خود مشخص کنید که در ماه باید آنقدر خرج کنم و آنقدر پس انداز . وقتی این کارا انجام دهید باعث می شود که خرج کردن یک نظمی داشته باشید و عذاب وجدان نداشته باشید چون میدانید که با برنامه ریزی خرج می کنید . 
موفق باشید . 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

خرید آپارتمان و شکایت

پاسخ با سلام قرار داد تنظیمی بین طرفین باید مطالعه بشه تا بتوان نظر داد حتما به همراه مدارک حضوری با وکیل یا مشاور حقوقی مشورت کنید. ولی بطور کلی می توانید دادخواست الزام به تحویل و الزام به تنظیم سند ر...

خرید امتیاز نهضت ملی

پاسخ سلام دوست عزیز دقیقا خواسته خودتون رو مطرح بفرمایید تا بتونم کمکتون کنم . آیا از شما شکایت شده ؟ اگر خرید و فروش به زعم خودتون غیرقانونیه چرا اینکارو انجام دادید؟

حکم سند نزدن خانه ی خریداری شده

پاسخ با سلام دادخواست اثبات مالكيت و الزام به تنظيم سند رسمی بدهيد و در همان دادخواست مبلغ كه به عنوان خسارت تاخير به صورت روزانه تا روز دادخواست محاسبه كنيد و قيد كنيد فعلا اين مبلغ و مطالبه تا روز اجرای ...