سلام خسته نباشید یه راهنمایی ازتون میخواستم من متولد 74 ام ظاهرم خوبه خوش لباسم چهره م زیباست و قدبلند و محجبه و مانتویی. یه شهرنت بانک شهر سر خیابونمون هستش یه پسر جوان سنگین و مودب متصدی اونجا هستش دفعه اول که من رفتم انگار خیلی از من خوشش اومد یه خانومه هم اونجا بود همین که خانومه رفت به من گفت خب شما خوب هستین خانم بعد گفت اینجا سرده گفتم نه گفت آخه یه مشتری اومد گفت سرده بعد درجه کولرو کم کرد، یه بار دیگه رفتم دیدم با من احوال پرسی گرم کرد انگار دیگه شناخته،دفعه بعدش رفتم یه کتاب مربوط به رشته م دستم بود از دانشگاه میومدم رفتم توو چند نفرم بودن دستگاهشون خراب بود گفتم خرابه دیدم حواسش پرته  . گفت صبر کنید درست میشه بعد یهو خطاب به من اسم کتاب تو دستمو خوند گفت میشه ببینم کتابو منم دادم بهش گفت منم هم رشته شمام پرسید کدوم دانشگاهی ترم چندی و یه کم با هم در مورد کار و درس حرف زدیم اومدم. دفعه بعدش که رفتم پرسید از درسا چه خبر. یه بار دیگم با دوستم بیرون بودیم اومدیم سر خیابون روبروی شهرنت ایستادیم یه کم حرف بزنیم خداحافظی کنیم دیدم یه شیشه آب معدنی دستشه آورد ریخت تو باغچه نزدیک ما همیشه داخل میشینه دیدم اومده جلو در شهرنت وایستاده میخواد انگار توجه منو جلب کنه منم نگاهش نکردم. ولی روز دوم عید رفتم اونجا سلام و احوال پرسی کرد سال نو رو تبریک نگفت منم بهم بر خورد از اون موقع دیگه نرفتم. به نظرتون بهم علاقه داره؟ اگه داره چرا چیزی نمیگه بهم آخه یه بار من جلوی ماشین نشسته بودم داییم منو داشت میرسوند خونه اون ما رو دید و میگم شاید فکر میکنه من متاهلم. یه بارم خواهرزادمو که 5 ماهشه بغلم دید شک نکنه متاهلم ولی منو با مامانمم خیلی دیده. دوستام میگن تو زرنگ نیستی خشکی اون دوستت داره تو یه چراغ سبز نشون بدی میاد جلو خیلی پسر خوب و سنگینیه. به نظرتون رفتارم چطوری باشه؟ چی بگم دیدمش راهنماییم کنید بهش علاقه مند شدم


اطلاعات تکمیلی

سن 22 جنسیت زن شغل دانشجو وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور

روانشناس و مشاور

با سلام
سوال شما به یکی از همکاران ما اختصاص داده شده بود که به دلیل حساسیت موضوع تصمیم گرفتیم بنده پاسخگوی شما باشم به دلیل این جابجایی پاسخ شما زمان برد که از شما عذرخواهی می کنم.
تنها یک نکته رو در بخش پایانی سوال شما متوجه نشدم اون هم زمانی بود که فرمودید روز دوم عید ایشان به شما تبریک سال نو گفتن و به شما برخورده!!
اما بطور کلی باید بگم برای افراد مختلف مطرح کردن علاقمندی به فرد دیگر متفاوت است‌.افرادی راحت تر و بعضی افراد سخت تر احساس خود را بروز می دهند و پا پیش می گذارند. نکته اول این که با توجه به نزدیک بودن بانک به محل سکونت شما با طولانی تر شدن این روند و جلو نیامدن ایشان هر سوء تفاهمی ممکن است اتفاق بیوفتد‌.
نکته مهم تر اینکه با توجه به رفتار سنگین و موقر ایشان هیچ بعید نیست صبر کرده باشند تا بیشتر شما و شرایط شما رو رصد کنند تا از مجرد بودن شما یا احساس شما نسبت به خود اطمینان حاصل کنند .افرادی هستند که شرایط را بیش تر از حد سبک سنگین می کنند و زمام بیشتری برای اقدام لازم دارند.(اگر چه همه این موارد تنها حدس و گمان های ما از فرد دیگری است که ممکن است هیچ کدام درست نباشد و تنها با برقراری ارتباط با ایشان می توانید از صحت آنها اطلاع پیدا کنید)
و همینطور با توجه به اینکه دوستان شما هم به شما این تذکر را داده اند که شما جدی برخورد می کنید بهتر است در برخورد با ایشان با لبخند و همینطور کمی صمیمی تر برخورد کنید تا در ایشان شهامت بازگو کردن احساس ها ایجاد گردد.
به خودی خود ایشان فردی است که ممکن است دیر تر احساسات خود را بیان کند اگر شما هم رفتاری بدون صمیمیت و لبخند داشته‌باشید حتما باعث می شود که خواسته ایشان دیرتر مطرح گردد.
برای جمع بندی باید عرض کنم که در دنیای امروز باید سعی کنیم کم تر به خود و دیگری سخت بگیریم . اجازه بروز احساس به خود و دیگری را بدهیم .
نکته بسیار مهم :
سختگیری را وقتی داشته‌باشیم که ارتباط شروع شده و برای شناخت طرف مقابل در رابطه قرار گرفتید. ما برای شروع و برای نمایش اینکه سخت بدست می آییم و این را نشانی از خوب بودن خود یا طرف مقابل می دانیم دقت بیشتری داریم اما به محض شروع ارتباط چشم خود را بر روی ایرادات و ویژگیهای شخصیتی طرف مقابل که اتفاقا آنها را دوست نداریم می بندیم.
پس بهتر است با قرار دادن خود در موقعیت هایی که امکان مکالمه را با ایشان فراهم می آورد و با روی باز و اخلاق خوش همراه با لبخند با ایشان ارتباط بگیرید تا شرایط برای بیان موضوع توسط ایشان فراهم شود.حتی به ایشان برای بیان احساس های خود کمک کنید اما در صورت شکل گیری ارتباط اولیه سختگیری خود را برای شناخت صحیح او در این مرحله داشته باشید.
برای شما صمیمانه آرزوی بهترین ها را دارم.
شاد وپیروز باشید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

با سلام دختری دارم پانزدهماهه با وزن هفت کیلو ونیم.تا یک سالگی ششو هشتصد بود در دو ماه هفتصد گرم اضا

پاسخ سلام مادر گرامی نیاز به بررسی داره باید ببینیم وضعیت قد چطوره؟ دور سر چطور رشد کرده؟ ولی بعد از یکسال روند افزایش وزن کند می شه و ممکنه یکی دو ماه خوب و یکی دو ماه هم هیچ وزنی اضافه نکنه ولی در مجموع ...

مطالبه ی وجه با مدرک بانکی

پاسخ سلام و روز بخیر در خصوص سوالتون باید بگم که در ابتدای امر شما باید با دلیل این امر رو به دادگاه ثابت کنید که که این پول برای قرض بوده و نه برای ادای دین شما،بعد از این مرحله،بله پرینت حساب بانکی شما ج...

سلام خیتع نباشید .پسر پنج ماهه من در طول شبامه روز بین هفتصد تا هشتصد سی سی شیرخشک میخوره که در بیدا

پاسخ ضمن عرض سلام با توجه به این که وزن گیری پسرتان خوب می باشد می تواند گفت از لحاظ میزان شیر مشکلی ندارد

آقای دکتر علی رضا صدیق منش

پاسخ سلام برای شما و همسر زمان زیادی وجود دارد تا با تعامل در کنار یک دیگر بتوانید از زندگی لذت ببرید. احترام به حریم خصوصی یکدیگر به معنی تایید رفتار های بد دیگری نیست. حس اعتماد مهم ترین موضوعی است که ن...