لاغری و ضعف جسمی شدید در شیردهی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 139 بازدید

سلام. من 27 سالمه پسرمم 2 سال و 3 ماهشه. توی این دو سال شیردهی 20 کیلو وزن کم کردم به طرز فجیعی لاغر شدم علاوه بر لاغری ضعف جسمی و بی حالی زیادی داشتم الان 8 کیلو اضافه کردم وزنم خوب شده ولی خستگی و بی حالیم رو دارم نا ندارم بعضی روزها خوبم ولی یه ذره کار کنم دوباره بیحال میشم. آزمایش همه ویتامینها. کلسیم قند و چربی. میکروب معده. کم خونی و آهن . تیروئید هم دادم هیچ مشکلی نداشتم کاملا مشخصه که به خاطر شیردهی هست. چیکار کنم شاداب و سرحال بشم؟

اطلاعات تکمیلی

سن 27 جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

متخصص تغذیه

با سلام و عرض ادب

بهتر است از یک مکمل مولتی ویتامین مینرال کامل مانند بیون 3 شرکت مرک آلمان به مدت سه ماه روزانه یک عدد استفاده نمایید. مصرف آبمیوه طبیعی، بستنی، مغز دانه ها و آجیل ها را به شما توصیه می کنم.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

علایم جسمی افسردگی

پاسخ با سلام مجدد ؛علائم ضعف و سستی و گزگز می تواند منشا روانی داشته باشد که افسردگی یا اضطراب سردسته علل روانی محسوب می شوند . جهت بررسی و درمان لازم است به یک روانپزشک مراجعه فرمایید و نه روانشناس .

علایم جسمی افسردگی

پاسخ با سلام ؛جهت درمان افسردگی می بایست به یک روانپزشک یا متخصص اعصاب و روان مراجعه کنید .اساس درمان افسردگی استفاده از داروهای ضدافسردگی است. و درمان‌های غیر دارویی ( روان درمانی ) نیز کمک کننده و موثر خ...

مشکلات جسمی و روحی

پاسخ سلام. صحبتهای شمارو خوندم. شرایط سختی را میگذرانید. من توصیه میکنم جلسات مشاوره حضوری داشته باشید. دارو هم به شما کمک خواهد کرد.

انتخاب رشته با وجود بیماری جسمی

پاسخ سلام خوشحالم بابت اینکه چالش این روز های خود را با ما مطرح کردید. ببینید من در متن شما چند نکته دیدم که به ترتیب عمیق بودنشون در موردش صحبت میکنم. باید بگویم علاقمندی شما و در کنار آن تلاش برای رسیدن ...