2723

فراموش کردن عشق سابق

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 172 بازدید 1 تبادل تجربه

سلام من ۲۷ سالمه به مدت ۵ سال با پسری دوست بودم و واسه رسیدن بهم همه کاری کردیم منتها خانوادها نزاشتند بعد از مدتی با همسر فعلیم ازدواج کردم به طور کاملا سنتی و از شهرم به شهر همسرم کوچ کردیم توی این مدت دو سال و نیم هر از گاهی یاد گذشته میفتم با توجه به اینکه اون آقا خیلی باهام تماس میگرفتند و ابراز علاقه میکردند و میگفتند طلاق بگیر و پیگیر بودند البته بعد مدتی ازدواج کردند و یک ماه بعد طلاق گرفتند بهم پیام میدادند نمیتونم به جز تو با کسی باشم باز یه مدت حتی خودشون به شهری که زندگی میکنم رسونده بودند و حتی به بهانه مختلف جلوی منزلمون کشیک میکشیدند باز بعد مدتی ازدواج مجدد کردند الان توی فضای مجازی برام پیام میزاره با خطهای مختلف نمیخوام شمارمو عوض کنم همسرم نگران بشند من همسرم رو دوست دارم و علاقه ای دیگه به اون آقا ندارم منتها بعضی روزها یاد گذشته میفتم و فکرم رو درگیر میکنم به نظر شما چه جوری ذهنم رو از ایشون خالی کنم؟

اطلاعات تکمیلی

سن۲۷جنسیتزنشغلخانه داروضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام دوست عزیز 

ممنونم از اینکه ما رو انتخاب کردید.

درک می کنم که  عشق نافرجام می تواند چه ناراحتی هایی را داشته  باشد.

دوست عزیز بهترین راه در حال حاضر این است که خط خود را عوض کنید و دلیلی برای همسرتان بیاورید

با تکرار تماس های ایشون ذهن شما بهم می ریزه و ممکن است که به یاد خاطراتی که با هم داشتید بیفتید و به همین دلیل است که در حال حاضر به او فکر می کنید.

موقعیت خودتان را تکرار کنید اینکه شما زنی متاهل هستید و دارای زندگی که در حال حاضر با مردی زندگی می کنید که او را دوست دارید و گذشته از بین رفته و هر چقد درگیر گذشته شوید زندگی در حالی که می توانید از آن لذت ببرید را از دست می دهید.

کتاب پس از جدایی را حتما مطالعه بفرمایید.

صمیمیت بین خودتان و همسرتان را افزایش بدهید.

به کلاس هایی بروید که ذهنتان آرامش را تجربه کند 

و در آخر حتما به صورت حضوری با مشاوری در ارتباط باشید 


موفق و موید باشید

 

تجربه شما

login captcha

سلام من میخوام جدا بشم شوهرم  میگه نمیخوامت و بود و نبودت فرق نداره و ایشالا خوشبخت بشی. اولویتش خانوادشن هیچ وقت قبول نمیکنه اشتباه داره . سر کوچکترین مسایلی دعوا داریم من براش مهم نیستم . با وجود اینکه هزار بار منت کشی کردم و پسم زده ‌ هنوز دوسش دارم ولی خسته شدم از زندگی پر غصه میشه بگین چطوری فراموشش کنم؟خیلی برام جدایی سخته ولی اگر نکنم تا اخر عمر باید عذاب بکشم

@sadaf_
کاربر گرامی سلام لطفا سوال خود را در قسمت از ما بپرسید مطرح کنید تا کارشناسان در اسرع وقت پاسخگو باشند باتشکر
@کلینیک یار

سلام. ببخشید کدوم قسمت؟ من تازه عضو شدم نمیدونم

@sadaf_
کاربرگرامی زمانی که وارد سایت شدید قسمت کلینیک را انتخاب کنید. بالای صفحه کادر بزرگی است نوشته شده سوالات خود را از مشاوران کلینیک نی نی سایت به بپرسید