توهین و بدرفتاری برادرم

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 145 بازدید

سلام خسته نباشید

سوالم در مورد برادرهایم است برادر بزرگترم خیلی عصبی و تندخو است و ۲۲ ساله است و برادر کوچکترم ۱۳ ساله و خیلی شلوغ و اصلا حرف پدر و مادرم را گوش نمیکند و فقط از برادرم حساب میبرد.

برادر بزرگترم بیشتر وقتها هر توهینی که دلش میخواهد به برادر کوچکترم میکند و او چون دل نازک است خیلی ناراحت میشود و گاهی اوقات درخلوت گریه میکند و من خیلی ناراحت میشوم لطفا راهنمایی کنید من چگونه میتوانم برادرم را متوجه اشتباهش بکنم که این برخوردها را نکند .


اطلاعات تکمیلی

سن۱۹جنسیتزنشغلبیکاروضعیت تاهلمجرد
پاسخ مشاور

مشاور روانشناسی کودک و نوجوان

سلام.

امرار معاش منزل (در آمد) به عهده ی چه کسی است ؟ پدر؟ مادر ؟ پدرومادر؟ برادر بزرگتر؟

به طور کل طبیعیه که فرزندان ارشد خانواده بعضی اوقات رفتارهای پدر- مادری داشته باشند اما این مسئله نباید با بی ادبی و.... همراه باشه.

پدر چطورند؟ خدایی نکرده اعتیاد و.... دارن ؟ ارتباط همین برادر بزرگتر با پدر و مادر چطور هست؟

به نظر میاد که ایشون از شما بزرگترند، پس شما سعی کنید که در درجه ی اول خودتون خیلی خیلی با ایشون (برادر بزرگتر) با احترام برخورد کنید و همین طور با مامان و بابا تا به اصطلاح این رفتار درست رو برای برادر کوچکترتون " مدل " کنید.

البته کمی زمان میبره ولی شما باید صبور باشید.


تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

توهین و قهر همسر

پاسخ سلام عزیزم ، به یک مشاور مراجعه کنید، این موضوع ابعاد و عمق زیادی داره که با مصاحبه باشما و دونستن شرایطتتون میشه برای برون رفت ازین مدل اقدامهایی اقدامهایی تعریف کرد.

جرم توهین به اشخاص

پاسخ سلام در جرم توهين لفظي شهادت شهود از جمله دلايل جهت اثبات امر ميباشد.

توهین و تحقیرهای همسرم

پاسخ سلام دوست عزیز خوب ناراحت کننده است شنیدن این حرفها از طرف همسری که دوسش دارید و حتی بیشتر از فرزندتون هم دوسش دارید و ابراز هم می کنید از شما سوالی دارم؟؟ خود شما چقدر خودتون رو دوست دارید؟؟ چقدر نس...

نحوه برخورد با حرفهای توهین آمیز شوهرم

پاسخ سلام دوست عزیز ممنون از اینکه مارا انتخاب کردید . کاملا شمارا درک می کنم چون وقتی ببینید که شریک زندگی شما به شیوه های مختلف به شما توهین می کند و شما را تحقیر می کند . بدون شک نمی توانید از زندگی مشت...