اختلال فکری و رفتارهای همسرم

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 84 بازدید

سلام و خسته نباشید همسرم ۲۱سالشه و دانشجو هست دیروز سر انتخاب واحدش حالش گرفته بود و رفت بیابون که آروم بشه (همیشه عادتشه اگه فکرش مشغول باشه یا  اعصابش خورد میره توی طبیعت ) منتها دیشب بهم گفت که یه وقتهایی یه نیرویی اون رو به یه کاری میکشونه که نمیخواد انجام بده مثلا دیروز میدونسته نباید ماشینو بزنه توی دیوار و پشیمون میشه حتی ادعا داره میدونسته سپر ماشین میشکنه (آینده ی اون کارهم میبینه!) ولی یه نیرویی که عقلشو قفل میکنه اونو به این کار میکشونه میگه دست خودش نیست شیطان کامل بهش تسلط پیدا میکنه با اینکه میدونه کار خوبی نیست و نباید انجام بده ولی کنترلش دست خودش نیست و نمیفهمه داره چیکار میکنه جالبه میگه چند دفعه توی مجردیاش هم شده یهو (( بدون اینکه اعصابش خورد باشه یا ناراحت و درگیری داشته باشه )) زده گوشی موبایل رو خورد کرده! من بهش میگم توو که پشیمون میشی پس چرا جلوی خودت رو نمیگبری میگه یه نیرویی اونو به اون سمت میبره وقتی اون ‌کار رو انجام میده میفهمه چکاری انجام داده....من نگران شدم نکنه یه اختلالی داشته باشه ؟بدجور ذهنم رو درگیرشده 

اطلاعات تکمیلی

سنجنسیتزنشغلوضعیت تاهل
پاسخ مشاور

روانشناس و مشاور

سلام
در مورد این رفتارها بدون هیچ شک و تردیدی شما بایستی برای ادامه دادن رابطه اقدام جدی کنید. نشانه هایی که شما ذکر کردید مواردی هستند که در آن فرد اختلالات شدید دارد و از این افراد هر عملی ممکن است سر بزند. در این مورد من وظیفه دارم برای حفظ سلامت شما توصیه جدی داشته باشم که هر چه سریع تر اقدام برای ادامه این رابطه داشته باشید. در این راه می توانید از یک مشاور به صورت حضوری کمک بگیرید. اما این طور که از شواهد پیداست جدی گرفتن این نشانه ها و تصمیم جدی برای ادامه رابطه بایستی هر چه سریع تر از طرف شما صورت بگیرد.
در غیر این صورت شما در آینده نزدیک و پس از شکل گیری این رابطه بصورت جدی تر و طی کردن زمان و عمر و جوانی خود نمی توانید ادعا کنید که من در زمان آشنایی او را نمی شناختم و از حالت های او با خبر نبودم.
شاد و پیروز باشید.


تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha