2723

میل جنسی کم در رابطه

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 310 بازدید

سلام خسته نباشید مشکلی دارم درباره با رابطه به شدت سرد ام و همسرم خیلی گرمه و همش سر این موضوع دعوا داریم من هیچ تمایلی به رابطه ندارم اویل ازدواجم خوب بودم ولی الان بعد دو سال تقریبا سرد سرد شدم و یه مشکل دیگه  درخواست همسرم برای رابطه دهانی که من اصلا دوست ندارم و نمیخوام انجام بدم گاهی به زور بخاطر درخواستش انجام میدم

لطفا راهنمایی کنید برای گرم شدن چیکار کنم واقعا دیگه تحمل این همه بحث هر روزه رو ندارم😔

اطلاعات تکمیلی

سن۲۴جنسیتزنشغلخانه دار وضعیت تاهلمتاهل
پاسخ مشاور

مشاور زناشویی و سلامت جنسی

به نظر می یاد که شما در رابطه جنسی سرد نیستید. همسر شما نسبت به شما گرم تر است. انجام رابطه جنسی با دفعاتی که شما به آن میل ندارید و انجام روابط جنسی که شما نسبت به آن متمایل نیستید شما رو نسبت به قبل سرد کرده است. 

1- به جای کمیت و تعدد در روابط جنسی خود، بر روی کیفیت رابطه جنسی خودتان تمرکز کنید

2- در خصوص با رابطه جنسی دهانی باید از خودتان بپرسید که به چه دلیلی این رابطه را دوست ندارید؟ آن دلیل کمک شما می کند تا راه حل بهتری را پيدا کنید. مثلا اگر آن را تمییز نمی دانید. مثلا می توانید در حمام آن را انجام دهید. یا اگر از مزه و یا بوی آن بدتان می آيد، از کاندوم های طعم دار استفاده کنید. 

3- در آخر توجه داشته باشید که شما تنها پناه جنسی همسرتان هستید. همسر شما هم تنها پناه شما در رابطه جنسی است. پس می بایست که نيازهای جنسی هم را در پيش هم مطرح کرده و آن را برآورده کنید. 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha