2723

قرض دادن پول بدون مدرک قانونی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 105 بازدید 1 تبادل تجربه

باسلام و عرض ادب. يكی از آشنايان  همسر دوستم خواستن يک ماشين بخرند كه به علت كافی نبودن نقدينگی از ايشان درخواست قرض كردند و گفتند تا سه روز آينده قرض رو ميدن (گفتن چک دارن كه اون زمان پاس ميشه). از روی اعتماد همسر دوستم يک چک بين بانكی از حسابش در وجه فروشنده گرفت و تحويل فروشنده داد. هيچ مبايعه نامه ای هم بين خريدار و فروشنده و همسر دوستم نوشته نشد. الان اون آقا ماشين رو خريده و سند هم بنام خودش گرفته اما در جواب دوستم و همسرش گفته من قرض شما رو نميدم. شما به من پولی نداديد و انكار ميكنه.

از طرفی دوستم و همسرش با اطلاع قبلی رفتن دم خونشون برای اينكه صحبت كنن ولی اونا هم انكار كردن هم برخورد فيزيكی كردن. البته بدون هيچ سلاح و جراحتی بوده. ولی شيشه ماشين دوستمو شكوندن و تهديد كردن كه ما ازتون شكايت ميكنيم به جرم تهمت و اعاده حيثيت ميكنيم.

سوال اين هست كه همسر دوستم ميتونه ازشون برای بازگرداندن پولش شكايت كنه؟ اگر بله روندش چيه و بايد از اون آقا شكايت كنه يا فروشنده؟

آيا اونا ميتونن از دوستم و همسرشون  شكايت كنن يا خير؟

با تشكر از پاسخ شما

اطلاعات تکمیلی

سن31جنسیتزنشغلوضعیت تاهلمتاهل
پاسخ مشاور

مشاور حقوقی

سلام و وقت بخیر
در خصوص این موضوع،همسر دوستتون باید ثابت کنن که پول رو به دوستشون دادن و با توجه به اینکه هیچ مدرکی ندارن و طرف مقابلشون انکار میکنه اثبات این موضوع کار بسیار بسیار سختی هست.
موفق باشید

تجربه شما

login captcha

کاش حداقل چک رو در وجه فروشنده نمیگرفت شاید اینطوری میشد ثابت کرد 

پرسش ها و پاسخ های مشابه

قرض کلومیفن

پاسخ باید در وسط سیکل قاعدگی خود به مدت یک هفته یک شب در میان برای بارداری اقدام کنید موفق باشید.

آیا قرض دوفاستون مانع پریودی میشه؟؟

پاسخ سلام. اتفاقا دوفاستون ، بارداري را افزايش ميدهد و مانع پريودي نميشود

طلاق با مدرک های کافی

پاسخ با سلاو عرض ادب 1. همانگونه که می دانید حق طلاق بر عهده مرد است مگر اثبات یکی از موارد ذکر شده در سند ازدواج که در این حالت به زن وکالت در طلاق داده می شود. 2. برای شما نیز همین موضوع صادق هست و ای...

قرض لتروزول و پریودی

پاسخ سلام دوست عزیز بله باید از روز سوم پریودی به مدت ۵ شب از قرص لتروزول استفاده کنید موفق باشید