استفاده بیش ازحد همسر از گوشی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 435 بازدید 3 تبادل تجربه

سلام.من 20 سالمه شوهرم 27 سالشه. تقریبا 6 ساله که ازدواج کردیم. 3 سال نامزدی. 3 سال هم عروسی. یه پسر 9 ماهه هم داریم. شوهرم به شدت به گوشیش وابسته ست... جوری که از اول نامزدی هم من رمز گوشیش رو نمیدونستم. الان دوسالی میشه که گوشیشو حتی دستم نگرفتم. با خودش دستشویی میبره. خوابیدنی همیشه زیر بالشتشه. خیلی کم شده من گوشی رو از دستش جدا ببینم. یا فاصله ش با گوشیش کمتر از یه متر باشه. خیلی این موضوع داره اذیتم میکنه.. هر چی هم بهش میگم گوش نمیکنه.. بیشتر هم تو تلگرامه .رو سه تا خط ،تلگرام نصب کرده. خیلی مرده خوبیه، از هیچ لحاظ برامون کم نمیذاره. اما این مسئله به شدت رو مخمه و عصبیم میکنه

اطلاعات تکمیلی

سن20جنسیتزنشغلخانه داروضعیت تاهلمتاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام دوست عزیز 
ممنونم از اینکه ما رو انتخاب کردید.
دوست عزیز وابستگی و استفاده بیش از اندازه از فضای مجازی نوعی اعتیاد محسوب می شود  که در حال حاضر این مسئله بی نهایت به چشم می خورد این را بدانید که شما تنها کسی نیستید که این مشکل را دارید و کاملا احساس شما را درک می کنم.

تا حالا شده که به همسرتان صحبت کنید و به او بگویید که عزیزم می دونی که چه تایمی از روز را مشغول این هستی که موبایل خود را چک کنی؟ شده به او بگویید که اگر این تایم را برای رسیدگی به خودت و برای من و فرزندمان می گذاشتی چقدر صمیمیت بین ما به عنوان خانواده افزایش پیدا می کرد؟شده که با او گفت و گویی بدون گلایه و اظهار نظر از مسائلی که ناراحت هستید حرف بزنید و او را متوجه کنید؟
پیشنهاد می کنم اول از همه با همسرتان گفت و گو کنید و به او پیشنهاد کنید که به جای چک کردن گوشی تفریحات دیگه ای را جایگزین کند مثل پیاده روی و قدم زدن در پارک. یا دیدن فیلمی که به آن علاقه دارید.
به  همسرتان بگویید یک دفترچه تهیه کند و هر زمان که گوشی خود را در دست می گیرد را یادداشت کند و در آخر ببیند که چه تایمی از روز را صرف انجام این کار می کند این طور متوجه می شود که چه کارهای ضروری دیگری دارد که باید به آنها رسیدگی کند.
 ودر آخر اگر وابستگی همسرتان کمتر نشد حتما با مشاور حضوری در ارتباط باشید.


موفق باشید 

 

تجربه شما

login captcha

دوست عزیز بهتره همین اول راه حل آخر پیشنهادی رو بری. برو مشاوره حضوری. هرچند که شما هم هزار تا مشاوره نری تا خود شوهرت نخواد هیچ کس نمیتونه به زور وادارش کنه.

مطمینا ایشون اینکارو کردن! اما خب باز هم همین هستن

پرسش ها و پاسخ های مشابه

راه درمان لاغری بیش ازحد در دوران شیردهی چیست؟

پاسخ سلام. حتما به متخصص تغذيه مراجعه كنيد. ​​​​​​​www.dratoosabagheri​​​​​​.com

وسواس فکری و حسودی بیش ازحد

پاسخ سلام دوست عزیز شما دچار وابستگی ناسالم و حسادت عاشقانه هستیداین نوع حسادت، ترکیبی از ترس و عصبانیت و همراه با احساس ناامنی است. در اینگونه حسادت، بارزترین عکس العملی که از فرد حسود دیده می شود، عصبانی...

دردهای بیش ازحد پریود

پاسخ سلام دوست عزیز می توانید سونوگرافی از رحم و تخمدان ها انجام بدهید موفق باشید.

دخالت بیش ازحد خانواده

پاسخ سلام دوست عزيز ميتونم درك كنم چقدر ازار ديديد حق داريد كه خسته و كلافه باشيد . همونطور كه گفتيد مادرتون ديد از بالا داره و به نوعي همه را مديريت ميكنن شما سالها در بازي اون ها بوديد و با اعتماد ضربه ...