تاثیر دیدن فیلم مستهجن و رابطه زناشویی همسر

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 1968 بازدید

سلام. اگر مردی فیلم ناجور ببینه ولی اهل خیانت هم نباشه مشکلی داره؟ یعنی حس میکنه زنش کمبودی داره؟ آیا توو روابط تاثیر میذاره؟ و اینکه خانوم هم فیلم ببینه و بهش بفهمونه فیلم دیده همسرش ادب میشه؟

اطلاعات تکمیلی

سن۳۰جنسیتزنشغلشاعلوضعیت تاهلمتاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام دوست عزیز
دیدن فیلم های مستهجن به هیچ عنوان به زوجین توصیه نمی شود و دارای عوارض زیادی است، اما زندگی فردی و اجتماعی فرد وقتی دچار بحران و احتلال می شود که فرد به تماشای این فیلم ها و تصاویر عادت کرده باشد و بدون وجود آنها (حتی در حضور شریک جنسی دلخواه) تحریک نشده و میلی به برقراری رابطه جنسی عادی ندارد.
دیدن فیلم های مستهجن به معنی این نیست که  کسی که نگاه میکند اختلال ومشکلی دارد بعضی از  مردها (و زنها) گاهی پورن تماشا می کنن یا داستان های اروتیک میخونن کندو کاو و پلیس بازی و مچ گیری در این مورد، نقض حریم خصوصی افراده و تنها نتیجه ای که داره تخریب رابطه زناشویی و ایجاد فاصله بین زوجهاست. 
دیدن فیلم دلیل بر این نیست که همسر طرف مقابل مشکلی دارد معمولا آقایان به لحاظ دیداری تحریک می شوند چون به لحاظ بصری برایشان لذت بخش است. وبا دیدن این صحته ها تحریک میشوند از طرفی گاهی مسئله  فانتزی های جنسی مطرح میشود  که یک مرد می تواند در سر داشته باشد و با دیدن فیلم به دنبال ارضا آنهااست
میتوانید در این باره با ایشان صحبت کنید و  سوال کنید و ایشان رو تشویق کنید که می تواند فانتزی های جنسی خود را از طریق شما و در منزل داشته باشد.عواملی که باعث می شود به این کار ترغیب شوند را پیدا کنید مثلا وقتی تنها هستند بیشتر گرایش دارند ویا مثلا مواقع خوشی یا ناراحتی و..
همسر شما فرزند شما نیست که بخواهید ادبش کنید و یا دوست شما نیست که بخواهید تلافی کنید و همان کار را تکرار کنید .با ایشان صحبت کنید باید تو فضای دوستانه، اصرار کنین که این کار از نظر شما درست نیست، و اگه او با شما مخالفه، بهتره اختلاف نظرتونو به یک مشاور ارجاع بدین و نظر کارشناسی او رو بشنوین. 
خودتان به سکس تراپیست مراجعه کنید و در مرحله بعد بخواهید که ایشان هم مراجعه کنند 

 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha