رفتار با خواهرشوهر متوقع

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 137 بازدید

سلام. من یه خواهر شوهر بزرگتر و متاهل دارم.ایشون بسیار متوقع هستن همش از همسر من درخواست پول میکنن یا اگه چیزی بخریم گاهی اوقات به همسرم  میگه بده به من‌.یا اگه پول ندیم بهش با من لج میکنه و میخواد سر من خالی کنه.برای خریده بچه هاش از همسر من پول میگیره البته در دوران مجردیه همسرم حقوق همسرمو خیلی خرج میکرده برای خودش ،یا میگه ما رو ببر بیرون برای خرید برسون ،جایی میخواد بره با همسرش نمیره زیاد.یه بار جایی دعوت بودیم  از طرف فامیلاشون و من نمیتونستم برم به همسرم گفته بودن منو ببر زنتم نیومد مهم نیست خودت با ما بیا بریم گردش ما رو ببر، همسرم ناراحت شد نتونست قبول کنه و خواهرشون کلی پشت سر من  و مادرم فحش و بد و بیراه گفتن،که تقصیره ماست حتما که نمیزاریم.این قضیه چندبار دیگم تکرار شده که به ما بی ادبی میکنن و همش به همسر میگه به زنت بها نده ما ها برات میمونیم نه زنت😳  ولی سعی میکنه تو ظاهر کمتر نشون بده.میبینمش عصبی میشم از دو رو بودنش چیکار کنم و از اینکه پشت سر من به من و خانوادم در حال فحش دادنن.و ببخشید در حال کندن از برادرشه.همسرم همش میگه به رو نیار باهاش بد نشو...بلاخره خواهرشه ،ولی اعصابمو خورد کرده.برادرشو با همسر اشتباه گرفته‌.

اطلاعات تکمیلی

سنجنسیتشغلوضعیت تاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام دوست عزیز 
ممنونم از اینکه ما رو انتخاب کردید 
به احتمال زیاد همسر شما فرزند اول خانواده است و احساس ناراحتی شما را کاملا درک می کنم.
متاسفانه بعضی از خانم ها وقتی همسری دارند که نمی تواند توقع آنها رو برآورده کنه به مردهای زندگیشون که اونها رو دوست دارند رو می آورن و با این کار حال روحی آنخا بهتر می شود و احساس ارزش می کنند.
اما دوست عزیز شما باید در قبال بی احترامی هایی که از او می بینید خیلی محترمانه اما مستقیم حرف خود را بزنید مثلا بگویید خواهر جان من از رفتاری که انجام دادی ناراحت شدم و از اینکه به همسرم گفتید که به خانومت بها نده بسیار ناراحتم چون تو خودت زن هستی و انتظار داشتم که درک کنی.
باید محترمانه حرف خود را به او بزنید و جایگاه او را متذکر شوید 
مسئله بعدی این است که همسرتان باید به خواهر خود بگوید که به فرض مثال من بدون همسرم جایی نمی روم و یا دوست ندارم که راجع به همسر من اینطور صحبت کنید اگر همسر شما این مسائل را به خواهرشان در کمال احترام گوشزد کنند با تکرار چندین مرحله در موقغیت های مختلف او حتما رفتار دیگه ای خواهد داشت.
شما می توانید برای کمک به خواهر همسرتان به او نزدیک شوید و نه به قضد دخالت بلکه به قصد کمک تا متوجه بشید که خواهر همسرتان چه کمبودهایی دارد که این رفتارها رو دارند شاید با دانستن بتوانید او را درک کنید و کمک کنید.
ودر آخر سعی کنید هیچ فردی را بزرگ کنید و روی رفتارها و کارهای او حساس نشوید زیزا آسیب به زندگی خودتان می زنید در عوض سعی کنید صمیمیت بین خود و همسرتان را افزایش دهید.

موفق باشید 

 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

علائم متوقف شدن رشد جنین

پاسخ سلام به مامان دوقلوها، اين مسائل نميتواند نشان دهنده مشكل باشد ، با آرامش و به دور از تشويش تا روز موعود صبر كنيد و چون خونريزی و لكه بينی هم نداريد ، در موقعيت خوبی به سر ميبريد.

وزن کودک 11ماهه ام متوقف شده چیکار کنم لطفا راهنمایی ام کنید...........................

پاسخ سلام کاربر گرامی اگر بیشتر از سه ماهه که هیچ وزنی نگرفته نیاز به آزمایش و بررسی بیشتر هست.

متوقف شدن رشد جنین

پاسخ سلام فعلا نيازی به آزمايش نيست انتقال را انجام دهيد

متوقف شدن رشد جنین در 14 هفتگی

پاسخ سلام دوست عزیز بله امکان آن وجود دارد وفقط به ۳ ماه اول بارداری مربوط نمی شود موفق باشید.