خیانت پدر به مادرم

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 218 بازدید 1 تبادل تجربه

 سلام ... پدرم 52 سال سن داره مادرم جوان، زیبا ، مرتب و همیشه آراسته است.  سه تا خواهر و برادر هستیم... پدرم خیلی دنبال کارهای بد هست کارهایی مثل س ک س چت و حضوری، ویدیئوی و.... تازگی ها خیلی زیاده روی میکنه و منو خواهرم مدام متوجه میشیم.... درضمن موقعیت اجتماعیه بسیار خوبی داره و هیچکس همچین کارهایی رو اصلا باور نمیکنه ... البته مادرم تا حدودی میدونه که ایشون فیلمهای بد میبینه اما نمیدونه کهتا حد خونه هم پیش رفته....خیلی  ناراحتم از پدرم بدم میاد وقتی بهش نگاه میکنم احساس میکنم خیلی کثیفه.... چیکار کنم بنظرتون؟ بهش بگیم یا نه؟ در ضمن خیلی هم ازش میترسم که یه وقت خون و خونریزی راه بیفته ... از یه طرفم دلم برای مادرم میسوزه اینقدر خودشو برای شوهرش درست میکنه و براش ناز میکنه بازهم اون دنبال کسای دیگه است... خواهش میکنم بگین چکار کنم؟

اطلاعات تکمیلی

سن25جنسیتزنشغلخانه داروضعیت تاهلمتاهل
پاسخ مشاور

روانشناس و مشاور

سلام 
من متوجه عمق ناراحتی شما و احساسی که نسبت به پدر پیدا کردید هستم از طرفی می تونم درک کنم که دلتون برای مادر هم بسوزه و برای او ناراحت باشید.
همینطور کارهایی که پدر انجام می دهند اصلا مورد تایید نیست. اما نکته اصلی و اساسی این است که شما در این بین در محدوده دخالت قرار نمی گیرید به این معنی که شما اجازه ورود و دخالت در این رابطه را ندارید این موضوع به شخص پدر و مادر و رابطه آنها ربط داره و خودشان باید  فکری کنند اگر مادر هم از این موضوع خبر ندارد شما نمی توانید وارد بشین و این اطلاعات رو به او منتقل کنید.
باید تمرکز خودتون رو از زندگی پدر بردارید و به فعالیت های شخصی خودتان برسید اگر مادر متوجه شدند (که با احتمال زیادی می دانند به این دلیل که به او نزدیک تر از شما هستند) می توانند اقدام لازم را انجام دهند.
در صورتی که احساس کردید این موضوع عملکرد روزانه شما رو مختل کرده حتما بصورت حضوری به مشاور مراجعه کنید.
شاد و پیروز باشید‌.

تجربه شما

login captcha

ممنونم که پاسخ دادید... ولی چطور میتونیم به روی خودمون نیاریم؟ پدرم اون زن رو به خونه میاره ما یه لنگ گوشواره توی خونه پیدا کردیم همچنین الان پدرم یه خونه باغ داره که هر روز عصرها اونجاست و تصمیم گرفته که برای اونجا مبل و میز های شیک بخره در صورتی که مادرم توو خونه بدی زندگی میکنه و لوازم خونه هم تقریبا کهنه هستند ( پدرم اوضاع مالی خیلی خوبی داره اما برای مادرم خرج نمیکنه و برای بقیه زنها خرج میکنه و این واقعا دردناکه) ما توی شهر کوچیک زندگی میکنیم و خانواده خیلی سرشناسی هستیم اگر کسی متوجه رفتارهای زشت پدرم بشه ما خیلی خجالت زده و سرافکنده میشیم علی الخصوص جلوی خانواده همسرامون... حالا با این شرایط باز هم نظرتون اینه که مداخله نکنیم؟ ما باید یه طوری به پدرمون بگیم که متوجه شدیم و جلوی ادامه این کارها رو بگیریم اما چطوری بگیم ؟

@mah_mehr

سلام

ببینید شما و خواهرتون دارید بصورت ریز بینانه در زندگی او جستجو می کنید این که در فضای مجازی چه عملی انجام میده یا هر چیز دیگه ... گوشواره پیدا میکنید و مادرتون ولی نمی فهمه شما متوجه می شید و ..... در نظر داشته باشید هر فردی زندگی خودش رو داره و باز هم با توجه به همه مسائلی که شما می فرمایید از شهر و همسر و ... باید بدونیم که مسئولیت رفتار هر کسی فقط با خود اوست و بهای تصمیمات و رفتار رو خودش باید بپردازه و همینطور  و مادر شما در برابر رابطه با پدرتون مسئول هست و خود ایشان که هر روز و شب با پدر هستن بیشتر باید متوجه بشن تا شما که دور تر هستید و در این زندگی حضور شبانه روزی ندارید . اگر هم متوجه نشدن یا نمی شن و یا حرفی نمی زنن و آبرو داری میکنن و یا به تفاهم رسیدن و .... باز تصمیم و زندگی اونها هستش.

این ها به معنی تایید کار پدر نیست . کار پدرتون قابل دفاع نیست.

اما فردی در اون سن اگر خودش عواقب کارش رو نسنجه علاقه به تغییر نداشته باشه هیچ کمکی از کسی بر نمیاد .

و در نهایت به سوالات پایین فکر کنید بعد نتیجه گیری و تصمیم با شماست:

اگر به پدر گفتید و به روش آوردید در واکنش به شما او جواب داد:

  • به شما ربطی نداره سرتون تو کار خودتون باشه
  • من از لحاظ شرعی این مساله رو رعایت میکنم و ارتباط درستی دارم و این حق رو هم دارم یا صیغه کردم به کسی مربوط نیست.
  • یا دلم می خواد امکانش رو دارم پولش رو دارم به شما ربطی نداره
  • یا بگه اصلا مادرتون رو هم طلاق می دم دور شما رو هم خط می کشم
  • و خیلی پاسخ های احتمالی دیگه....

شما چه واکنشی دارید؟؟؟

چی می گید بهش؟