لکه بینی و احتمال سقط

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 95 بازدید 1 تبادل تجربه

سلام من فکر میکنم که 6هفته ست باردارم 

هنوز دکتر نرفتم ولی آزمایش خونم مثبت بوده. چهار روز بعد از عادت نشدنم hcg 1500 بود

متاهلم ولی باکره ام .

دیروز و امروز لکه بینی قهوه ای تیره دارم خیلی خفیفه

آیا نشانه سقطه؟ یا اینکه طبیعیه؟

پاسخ مشاور

مشاور مامایی و زنان

با سلام.

اینکه آزمایش دادین و عددش هم بالاست به احتمال بالای 80 درصد باردارید ولی برای اینکه مطمئن بشید قطعا باردارید باید سونوگرافی بشید و لکه بینی و خونریزی هم ممکنه در بارداری اتفاق بیفته گاهی اوقات منجر به سقط بشه و گاهی هم بدون مشکل بارداری ادامه پیدا میکنه و باردار شدن ربطی به باکره بودن ندارد وقتی اسپرم وارد محیط واژن بشه ممکنه بارداری اتفاق بیفته.

تجربه شما

login captcha

سلام..

قصد بارداری دارم سونوگرافی دادم ولی در تخمدان چپم کیست بزرگی مشاهده شده که طی مراجعه به پزشکم، خانوم دکتر گفتند که باید عمل باز انجام بدم.. در سال 90 به دلیل داشتن کیست یک بار عمل باز انجام دادم، با توجه به اینکه قصد بارداری دارم و در تخمدانم کیست می باشد، آیا امکانش هست که بدون عمل کردن، و با دارو کیستم از بین برود؟ و عمل جراحی نکنم؟

در ضمن عکسبرداری از واژنم انجام دادم، ولی مایعی که به واژنم تزریق کردن، اصلا بالا نرفت و همه مایع به بیرون ریخته شد و دکترم تشخیص دادن که باید هیستروسکوپی انجام بدم، حالا من نمیدونم چیکار کنم؟ عمل جراحی باز انجام بدم و هیستروسکوپی بکنم؟ البته دکتر نظرشون این بود که عمل باز انجام بدم برای خارج کردن کیستم و طی عمل، کار هیستروسکوپی رو هم برام انجام میدن با توجه به اینکه من آندومتریوز شدید هم دارم، آیا من با عمل کردن و هیستروسکوپی کردن باردار میشم؟ در ضمن تعداد فولیکولها هم کم است

35 سال هم سن دارم. ممنون میشم که راهنمایی کنید. 




@1362مریمی

کاربرگرامی لطفا سوال خود را در بخش " از ما بپرسید" مطرح کنید. با تشکر