عدم مدیریت مالی نامزدم

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 93 بازدید 2 تبادل تجربه

تورو خدا دلسوزانه کمکم کنید. 

من با یه پسری که غریبه هم نیست صیغه کردیم که هروقت مشکل مالیش حل شد عقد کنیم

ماهم واسش ۱۷میلیون وام گرفتیم تا زودتر بیاد 

ولی نامزدم فقط خرج خانواده میکنه دیگه پول نمیمونه قرض ها و قسط ها رو بده

وقتی اعتراض میکنم جبهه میگیره میگه درباره خانواده من نظر نده

از طرفی خانوادش سواستفاده میکنن پولاشو تموم میکنن فقط هم از این خرجی میگیرن از بقیه برادرهاش نه

چهار ماهه قسط ها عقب افتاده توو این چهار ماه فقط خرج باباش کرده 

الان من نمیدونم عاقلانه ترین کار چیه ؟

تا اینکه شاکی شدم و گفتم بعد این دو شیفت کار کن چون دیگه درکت نمیکنم باید خرجی منم بدی 

اونم گفت مگه تو خرج داری

یه پیرمرد ۷۰ ساله خرج داره من که دختر جوونم نداشته باشم

اگه اینطوری ادامه بدن هیچوقت قرضاش تموم نمیشه

اینم بگم از خانوادش خیلی میترسه 

لطفا راهنماییم کنین. 

درضمن ما مشکل عاطفی نداریم و عاشق همیم


پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام دوست عزیز ممنون از اینکه ما را انتخاب کردید .

دوست عزیز اینکه همسر شما به خانواده خود کمک می کند اصلا اشکال ندارد ولی این کمک باید طوری باشد که به زندگی خودش لطمه ای وارد نشود . باید بداند از حقوقی که می گیرد باید قسط کنار گذاشته باشد . خرج خودش با شما مشخص باشد و خرجی که به خانواده خودش می دهد هم مشخص و خانواده او بدانند که در ماه مثلا این مقدار را همسر شما به آنها میدهند و باید برای آن برنامه ریزی کنند و بدانند که پسرشان هم یک زندگی دیگر هم دارد .

شاید الان که شما صیغه هستید خرجی شما ربطی به او نداشته باشد ولی به محض اینکه عقد کنید او باید خرج شما را بدهد . پس اون موقع می خواهد چه کار انجام دهد . 

دوست عزیز بهترین کار این است که با او صادقانه و بدون کنایه و بی احترامی به خانواده همسرتان از او بخواهید که در مورد خرجی که می خواهد به خانواده بدهد برنامه ریزی کند و همه چیز مشخص باشد و برای او مشخص کن که الان شما در خانواده خود و او در خانواده خود است ولی زمانی که شما زیر یک سقف بروید آیا او توان این را دارد که خرج دو خانواده را بدهد ؟

آیا پدر شوهر شما حقوق ندارد ؟ همسر شما باید با برادر های دیگرش صحبت کند و از آنها بخواهد که در خرجی دادن به خانواده همکاری کنند . ولی تمام این صحبت ها را با سیاست تمام انجام دهید که همسرتان فکر نکند که می خواهید در کارهای او دخالت کنید .

موفق باشید .

تجربه شما

login captcha

سلام دوست عزیز 

بهترین کار این است که بهشون پیشنهاد بدید که یک حساب باز کنند که هر ماه یک مقدار از حقوق خودشان را در آن بریزند و آن را نادیده بگیرند و آن را به عنوان پس انداز بگذارند برای انجام مراسم  و نخواهد وام بگیرد .

درمورد اینکه س ک س می خواهد اول اینکه اگر نظر من را می خواهید فعلا س ک س کامل نداشته باشید ،چون شما اول اینکه صیغه هستید و دوم اینکه بهترین زمان برای شناخت همسر خود پس اصلا کامل خود را در اختیار نامزدتان نگذارید ،درمورد اینکه س ک س به او بدهید و از او پول تو جیبی بگیرید اصلا ایده خوبی نیست و در زندگی مشترک خود به هیچ عنوان از این برنامه برای پول جمع کردن استفاده نکنید چون اصلا جواب نمی دهد . 

دوست عزیز  این دوران بهترین زمان برای شناخت همسرتان و خانواده اش است پس خیلی باید زرنگ باشید تا بتوانید با چشمان باز انتخاب کنید و پای سفره عقد بشینید .

دوست عزیز لطف کنید اگر سوال دارید به اسم من علی قارداشی مطرح کنید و در سوال جدید .

موفق باشید  

خیلی ممنون از راهنمایی تون کامل بود

من میتونم الان ازش پول تو جیبی بگیرم پس انداز کنم ؟

نامزدم از من رابطه جنسی میخواد منم میخوام بهش بفهمونم که اگه رابطه میخواد باید کمک خرج منو به عهده بگیره 

من اینو چجوری بهش بفهمونم؟

پرسش ها و پاسخ های مشابه

مدیریت استرس همسر

پاسخ سلام دوست عزیز ممنون از اینکه ما را انتخاب کردید . دوست عزیز همسر شما باید علت استرس خود را شناسایی کند . مثل خستگی / کج خلقی/تحریک پذیری و غیره به شوهرتان بگویید که انتظار بیش از حد از خودش نداشته با...

عدم مهارت مدیریت خشم

پاسخ سلام دوست خوبم ممنونم از اینکه با ما در ارتباط هستین یک کاغذ بردارید و در طول یک هفته تا 15 روز موقعیت ها و شرایطی که در اون بروز خشم و عصبانیت رو دارید رو یاداشت کنید نحوه برخورد خودتان رو هم یاداش...

مدیریت رابطه و تربیت فرزندخوانده

پاسخ سلام وقت بخيرانتخاب مردی كه قبلاً ازدواج كرده است و فرزند دارد، با دشواری هايی همراه است. در چنين شرايطی احتمال اين كه زن جديد از طرف فرزند پذيرفته شود كم است. اغلب بچه‌های طلاق نمی توانند رابطه متعا...

مدیریت خشم

پاسخ درود بر شما عزیزم سوالتون خیلی کلی مطرح شده، بفرمایید در چه مواردی عصبی میشید؟ نسبت به چه کسانی؟ و چه رفتارهایی از خودتون نشون میدید؟ و...