سلام. 8ساله ازدواج کردم یک دختر دارم و الان هم باردارم. شوهرم چندبار بهم خیانت کرده و هربار کتمان کرده این بار کاملا مطمئن هستم که داره خیانت میکنه چت هاشون رو با یک زن دیدم و متوجه شدم ،از نزدیک هم با هم بودن. خیلی از نظر روحی بهم ریختم میشه کمکم کنید آیا الان من بهش بگم ؟چیکار کنم طلاق هم که با دوتا بچه واقعا سخته تحملش هم سخت تر خیلی خسته ام نمیدونم چیکار کنم

پاسخ مشاور

روانشناس و مشاور

سلام
این که شما خیانت های همسر رو دیدید و اقدام برای بارداری دوم کردید خودش جای سوال داره
آمار ها این مساله رو نشون می ده که فاصله روانی و جسمی زن و مرد در دوران بارداری وکمی قبل ازآن تغییراتی داره و در این زمان شرایط برای بروز خیانت فراهم می شه و آمارها هم این مساله رو تایید میکنه بنابر این باید گفت که بروز این مشکلات با توجه به موقعیت می تونه شدت و ضعف داشته باشه.
در کل باید عرض کنم در این قدم اگر شما از بروز این خیانت در محدوده روابط مجاز یو مهم تر از اون بصورت حضوری اطمینان دارید و برای اثبات اون مدرکی دارید و امکان طلاق ندارید با توجه به شرایط حتما بایستی خانواده شما در جریان مشکلات قرار بگیرن این که مساله رو پنهان کنید برای شما مشکل ساز خواهد شد.
در جریان گذاشتن خانواده به شما این امکان رو می ده که در قدم اول ایشون متوجه بشن که مساله جدی است. دوم این که اگر موارد وخیم تر شد دیگران آمادگی داشته باشن و سوم این که اگر ایشون ابراز پشیمانی کرد شما بتونید مدرک داشته باشید و از ایشون تعهدی دریافت کنید.
در نهایت باید عرض کنم که برخورد جدی و قاطعانه شما و بیان خواسته ها و انتظارات بسیار بسیار مهم است. مشاوره حضوری به متخصص در این شرایط برای شما می تونه بسیار کمک کننده باشه.
شاد و پیروز باشید.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha