دیدن فیلم مستهجن و خواب خیانت دیدن همسر

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 728 بازدید

سلام دکتر لطفا کمکم کنید

همسر من بیست سالشه. و دوساله که ازدواج کردیم. از قبل ازدواج دوست بودیم تو دوران دوستی من با یک نفر دیگم آشنا شده بودمو همسرم متوجه شده بود و منو دیده بود با ایشون اما بعدش که قضیه ما جدی شد اون آقارو رها کردم من و همسرمم گفت که منم فراموشش کردم.

اما بعد عروسیمون همسرم نذاشت من از خونه تکون بخورم بهم شک نداره که با کسی رابطه دارم اما کلا نه میذاره با مادرشوهرم بیرون برم نه کلاس برم نه دانشگاه نه خرید هیچی. حالا من با اینا مشکل نداشتم چون فکر میکردم تقصیر خودمه و درست میشه بالاخره اما قضیه بدتر شد. همسرم یه سالی میشه که مدام میگه که خواب خیانت میبینه . و حتی یک بارم وقتی من خواب بودم زد تو گوشم انقد واقعیه که بعد بیدار شدنشم فکر میکنه قضیه واقعیه تا چند دقیقه ای.

 یک مشکل دیگمم دیدن فیلم و عکس مستهجن همسرمه که دیوونم کرده از همون اول ازدواج تا الان نزدیک هفت باره که اینکارو کرده و منم کاملا بهش بی اعتماد بودم تا اینکه خسته شدم از بی اعتمادی و باهم توافق کردیم که هرچی تو گذشته بوده یادمون بره. من بهش اعتماد کردمو دیگه چکش نکردم همسرمم گذاشت یکی دو بار با مادرشوهرم بیرون برم. تا اینکه یه روز از خواب پاشدمو دیدم که دوباره فیلم داره نگا میکنه و دنیا رو سرم خراب شد و اینن سری یه رفتار عجیبی کرد کامل انکار کرد و برگشت به من تهمت زد واقعا خیلی غیر قابل تصور بود برام تو چشمام نگاه کرد و گفت تو قبلا رفته بودی این صفحه ها و من همینجوری داشتم میگشتم که اینارو پیدا کردم. واقعا نمیدونم چطور اینجوری دروغ گفت! 

بعد اون قضیه اومدم اینجا و نظرات مشاورها رو خوندم  و گفتم شاید همسرم فانتزی جنسی داشته باشه یا هرچی. ازش پرسیدمو بیشتر خودمو بهش نزدیک کردم فکر میکردم همه چی دیگ درست میشه😣😭😭😭😭😭😭😭

تا امروز دوباره از خواب پاشدم و دیدم که داره عکس نگاه میکنه اصلا نمیدونستم چیکار کنم فقط دستام میلرزید و گریه میکردم و دوباره یه چیز عجیبی بهم گفت. 

گفتش من نبودم گفت من خواب بودم داشتم خواب میدیدم که تو داری اونا رو نگاه میکنی و یهو پاشدم دیدم صفحه گوشی روشنه و اینا توشه چشماش یه جوری بود انگار راست میگفت اصلا گیج شدم مگه میشه یه نفر تو خواب و بیداری اینکارو کنه؟😭😭😭😭

 و وسط حرفاشم گفت که من خواب اینجور فیلمارو میبینم و منم گفتم که باید بریم پیش مشاور. همیشه میگفتم و میگفت نه اما این سری قبول کرد 😭نمیدونم بیاد یا نه واقعا

من باید چیکار کنم؟ مشکل همسرم چیه؟ این دوتا خواب خیانت و فیلم دیدنها بهم ربط داره؟

و چطور میشه اینارو از ذهنش پاک کرد چون هم اسم سایت ها هم اسم بازیگرارو میدونه،؟ چجوری میشه دیگه از این خوابها نبینه؟


پاسخ مشاور

مشاور زناشویی و سلامت جنسی

با سلام
بارها گفته شده که دیدن فیلم های پورنو به هیچ وجه توصیه نمی شه و این فیلمها مستقیم می تواند روی روابط جنسی اثر منفی داشته باشد. اما به هر حال آقایان و البته برخی از خانم ها از دیدن این فیلم ها لذت می برند و اقدام به دیدن آن می کنند. به هر حال توصیه می شود که اگر همسرتان به صورت اعتیاد گونه به دیدن این فیلم ها گرایش ندارد بهتر است که خیلی روی دیدن این فیلم ها حساسیت نشان ندهید و به اصطلاح ندید بگیرید. 
در مورد بدبینی به شما:
اگر در همه موارد بدبین هستند و یا نسبت به همه بدبینی دارند یا معتقدند که دیگران برای وی توطئه می کنند و دسیسه می چینند بهتر است که ایشان را به یک روانپزشک معرفی کنید تا بررسی های جدی تری را انجام ندهند. 
اما اگر فقط با شما و در خصوص با خیانت جنسی شک دارند بهتر است پیش یک زوج درمانگر یا یک متخصص مسائل جنسی مراجعه کنید

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha