ارضا نشدن با دخول

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 82760 بازدید 3 تبادل تجربه

سلام خسته نباشيد من يه مشكلی كه دارم هنگام رابطه با دخول ارضا نميشم و با كليتوريس ارضا ميشم چطوری ميتونم مشكلم رو حل كنم؟

پاسخ مشاور

دوست عزیز سلام

واقعیتی که بارها تکرار می کنیم این هست که اکثریت غریب به اتفاق خانم ها (بالغ بر 70 درصد) از رابطه جنسی واژینال صرف، به ارگاسم نمی رسند. درواقع، در رابطه جنسی، تحریک کلیتوریس نیز باید به طور همزمان یا قبل از دخول صورت گیرد. چرا که کلیتوریس حساس ترین اندام جنسی زنانه می باشد و همتای آلت تناسلی مردان به حساب می آید. درواقع، طبیعت رابطه جنسی ممکن است این مطلب را در اذهان تداعی کند که "همانطور که عضو جنسی اصلی مردانه، آلت تناسلی مردانه است؛ پس عضو جنسی اصلی زنانه واژن است". اما واقعیت این است که این چنین نیست. درواقع، عضو اصلی جنسی زنانه، کلیتوریس هست. این برداشت باعث شده زنان زیادی چون شما فکر کنند که غیرطبیعی هستند و مشکلی در این زمینه وجود دارد. درصورتی که مشکل در طرز تحریک و نوع رابطه ای است که برای رابطه جنسی خود در پیش می گیرید. در اینجا تکنیک هایی جهت افزایش احتمال ارگاسم آورده شده است:

ارگاسم غیرهمزمان: لازم نیست خود را مقید سازید که به صورت همزمان  با همسرتان ارضا شوید. این اتفاق نه تنها توصیه نمی شود بلکه موجبات اضطراب در شما را فراهم می کند. همانطور که ترجیح بر این هست که زنان در تمام مسائل اول باشند! توصیه ما این هست که ابتدا خانم ارگاسم را تجربه کند؛ و این مهم با تحریک دستی و یا دهانی امکان پذیر خواهد بود.

رنده به جای آبمیوه گیری: به جای اینکه رابطه جنسی و دخول را به صورت حرکات عمودی (آبمیوه گیری) انجام دهید، به صورت افقی (رنده کردن) انجام دهید. این تکنیک کمک می کند کلیتوریس شما در حین رابطه جنسی تحریک شود و لذت بیشتری را احساس کرده و احتمال تجربه ارگاسم را در شما افزایش دهد.

انتخاب وضعیت مناسب: از وضعیت هایی برای برقراری رابطه جنسی استفاده کنید که قسمت های مختلف کلیتوریس به میزان بیشتری در تماس قرار گیرد. مثل وضعیت زن رو.

تاکید بر تحریک کلیتوریس: تحریک کلیتوریس را در وضعیت هایی که این تماس و تحریک به واسطه وضعیت شما اتفاق نمی افتد انجام دهید.

طولانی کردن تحریک قبل دخول: طولانی کردن تحریکات و مدت زمان معاشقه، احتمال لذت و ارگاسم شما را به واسطه تحریک  بیشتر کلیتوریس و نیز نقاط تحریک پذیر (مثل نقطه جی) افزایش می دهد. همچنین طولانی کردن مدت زمان دخول باعث تحریک بیشتر گیرنده های فشار در واژن شده و بر لذت شما می افزاید.

مراجعه به یک مشاور جنسی و سکس تراپیست: از توصیه های یک متخصص در این زمینه بهره بگیرید.

تجربه شما

login captcha

اگر اوایل ازدواج هستین احتمال این که اضطراب و تنش هنگام رابطه و ترس از ارضا نشدن یا دردی ک بخاطر رابطه ی تازه شروع شده ست وجود داشته باشه خیلی روی ارضای زن تاثیر میذاره. همونقدری که همسرتون باید شما رو اماده کنن شما هم باید خودتون رو اماده کنید و ذهنتون رو ازاد از این افکار.

من با تمرین کگل و همین ارامش دادن بخودم بعد شش ماه پس از ازدواج مشکلم حل شد

اگر اوایل ازدواجته شاید بخاطر اضطراب باشه یا درد داشته باشی... خودت رو ریلکس کن و موقع رابطه فقط بفکر ارضا شدنت نباش و فکرتو ازاد کن. من با استفاده از تمرینات کگل و همین ازاد کردن ذهن مشکلم رو برطرف کردم.

سلام منم همین مشکلو دارم اگه میشه به منم کمک کنید