راهکار افزایش وزن

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 109 بازدید

با سلامک خسته نباشید خدمت مشاوران نی نی سایت

من دختر مجردم و 22 سال سن دارم وزنم 48هست قدم 160 

از اوایل تیر ماه تصمیم گرفتم وزنم رو بالا ببرم و از 10 تیر هر روز باشگاه میرفتم و بعد باشگاه سیب زمینی اب بز و تخم مرغ اب  بز با مخلفات میخوردم روز اولی که رفتم باشگاه خودم رو وزن کردم 44.7 بودم بر اساس تجربیات دوستام تصمیم گرفتم کبسول فاراماتون تهیه کنم و هر روز استفاده میکردم و سعی کردم بیشتر بخورم و اشتهامم بیشتر شد صبحانه کره و مربا میخورم بعد صبحانه میوه بعدش نهار و بعد نهار هم بستنی یا کیک یا معجون یا هر چیز دیگه ای شامم کامل میخورم و بعد شام هم اکترا شیر و موز میخورم  بعد 40 روز وزنم به 48 رسید در حال حاضر وزنم استاب زده و 48 بالاتر نمیره در حالی که اشتهام نه تنها کمتر نشده بلکه بیشتر هم شده اشتهای من به طور کلی در حال حاضر معمولی و خوبه تو این مدت از قرص های زیادی هم استفاده کردم نظیر سیبروهیدرامین مولتی دیلی مخمر ابجو زینگ بلاس ویتامین ای فاراماتون و ... اما اشتهای منو تغییر نمیدن همونی هست که بود دوستان بیشنهاد دادن اگه زیاد تر بخوری عادت میکنی امتحان کردم و حالت تهوع گرفتم 

در ضمن من در طول کل عمرم از 49 کیلو بیشتر نبودم

ممنون میشم راهنماییم کنید . 

با تشکر


پاسخ مشاور

متخصص تغذیه

سلام؛

مکمل های ویتامیننه زیادی رو مصرف کردید. و البته مصرف مداوم این مکمل ها اثرات مطلوبی رو به جا نمیزاره که علاوه بر عوارض گوارشی و مقاومت بدن می تونه عوارض نامطلوبی رو بر روی کبد بگزاره. سرخود و بر اساس تجویز دوستان این مکمل هایی که گفتید رو مصرف نکنید.
تنها افزایش اشتها نیست که میتونه منجر به افزایش وزن بشه. بایستی در وعده های غذایی تنوع ایجاد بشه. از وعده های پرکالری استفاده بشه. میزان مصرف مواد غذایی که کفتید اهمیت داره. از طرفی برخی مواردی که گفتید مثله تخم مرغ آب پز بیشتر از اینکه اثر چاقی داشته باشه منجر به افزایش سیری میشه. هر ورزشی باعث چاقی نمیشه. ورزش های هوازی مثل اروبیک و انواع رقص ها منجر به تجزیه چربی ها و در نتیجه لاغری میشه بنابراین بیشتر بایستی ورزش های قدرتی رو انجام بدید که به ساخت عضلات منجر بشه. پس نوع و زمان ورزش اهمیت زیادی داره. در صورتی که همچنان ورزش میکنید به یکسری مکمل های کربوپروتئین نیاز خواهید داشت که در کنار رژیم پرکالری وزنتون رو بالا ببره.  

با احترام
 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha