1870

سلام من  امشال و پارسال دوبار یک دوره قرص دیان خارجی مصرف کردم پرسودمو انداختم عقب  پارسال مشکلی نبود دوره هامم مرتبدشد اولش  ولی امسال بهمن خوردم از بعداز ماه رمضون قبل پریودم لکه بینی دارم یعنی خون هست نه اینکه لکه کوچیک باشه   دو ماهه اینطوری شدم ضمنا فکر میکنم از بعد از مصر ف ویتامین دی  این مساله بوجود اومد   سرخود  مصرف نکردم کمبود دارم ویتامین دیم ۸ بود تو آزمایشم راستی آدم استرسی هستم  ولی قبلا مشکلی نبوده میخواستم ببینم  چطوری خوب میشه؟  و مشکل از کجاست ؟

پاسخ مشاور

متخصص زنان و زایمان

اكر در حين مصرف قرص است بايد داروي اضافه حل كنيد البته با نظر پزشك وكرنه نياز به بررسي است

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

بارداری بعد دیان با استفاده از کلومیفن

پاسخ عزیزم نمیشه گفت چقدر امکان بارداری هست ولی ممکنه تا چند سیکل طول بکشه

زمان مصرف قرص دیان

پاسخ سلام بانو، شما ٧روز پس از قطع ديان چه پريود شده باشيد و يا خير ، بسته بعدي را شروع كنيد. احتمالا اين لكه بيني تشديد شده ، نشانه پريود شدنتان ميباشد.

استفاده از قرص دیان

پاسخ سلام دوست عزیز خیر نمی توان با مصرف قرص جلوگیری سایز سینه را بزرگ کرد این مسئله ژنتیکی است می توانید ورزش کنید تا به تناسب اندام شما کمک شود موفق باشید.

استفاده از کرم رادیان در بارداری

پاسخ سلامخیر مشکلی نداره