دلخوری از همسر

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 694 بازدید

با سلام 

من همسرم رو خیلی دوست دارم ولی متاسفانه ی دلخوری ازش دارم که تمام ذهنمو فرا گرفته با وجود اینکه همین الانم خییلی خییلی دوسش دارم و حتی یک لحظه هم نمیتونم خودمو جدا از اون بدونم ولی چونکه اون موضوع یادم میاد واقعا نمیتونم ببخشمش . چیکار کنم خودم میدونم که زندگیمو دارم خراب میکنم ولی دست خودم نیست .

پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام
دوست خوبم بسیار جای خوشحالی هست که زندگی زناشویی تون راضی هستید چون یکی از ستون های زندگی مشترک دوست داشتن وصمیمیت بین زوجین است .
توصیه میکنم مسئله که وجود دارد رو حلش کنید هم در واقعیت وهم در ذهنتون .اگر از این موضوع بگذرید ونادیده بگیرنش ممکن با دلخوری دوم وسوم و... دوست داشتنتون ورابط بینتون روتحت تاثیر قرار دهد.
با همسرتون واحساساتی که دارید دوستانه صحبت کنید .بگویید هنوز در مورد اون موضوعی که اتفاق افتاده دلخور هستید .این موضوع باعث می شود هم همسرتون آگاه بشوند چه احساساتی درون شما دارد می گذرد وپیامد اون موضوع چی بوده.وهم در آینده می آموزید درمورد مشکلاتی که پیش میاید به جای اجتناب کردن باهم گفتگو وصحبت کنید.
وبعداز آن روی افکار خودتون فوکوس کنید ببینید درریشه افکارتون چه چیزی هست که نتیجه آن احساس منفی است.افکارتون روی یک کاغذ بنویسید تا از ذهنتون خارج شود وبه روی کاغذ بیاید وسپس کاغذ رو دور بیندازید.
به این فکر کنید ممکن در آینده شما یه اشتباهی ازتان سربزند درآن موقع چه انتظاری از همسرتون دارید
به نکات مثبت زندگی تون بیشتر توجه کنید
واختلاف زناشویی وناراحتی بخش جدایی ناپذیر زندگی زناشویی است وبه خودی خود برای زندگی زناشویی خطرناک نیست اون چیزی که می تواند خطرناک باشد نحوه مواجهه شما با مشکلات است پس باروشهای ارتباطی وگفتگو صحیح مسائل رو حل کنید.
 
شاد وپیروز باشید

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

گذشته همسر و دلخوری من

پاسخ سلام دوست عزیز تمرکزتون باید روی رابطه خودتون باشه اگر پای دختر و وسط بکشید و حرف بزنید ممکنه در صندوقی باز بشه که مدت ها بسته بوده و اگه انتخابتون این باشه باید عواقبی که ممکنه داشته باشه رو هم بپذ...

بی توجهی همسر و دلخوری من

پاسخ با سلام اينكه همسرتان با اينكه نياز شما را ميداند اما بي توجهي ميكند بايد علت ان ريشه يابي شود.بهتر است اصلا ضعف نشان ندهيد و در برابر تعريف و تمجيدها واكنش نشان ندهيد .اينكه اين مسائل را دست اويز از...

دلخوری از خانواده ام و بلتکلیفی در دوران نامزدی

پاسخ چه مدت از جدایی شما می گذرد؟ برای گذر از دوران سوگ و افسردگی پس از جدایی چه اقداماتی انجام داده اید؟ آیا دوستان صمیمی یا گروه های حمایتی دارید که بتوانید از کمک و همفکری آنها بهره مند شوید؟ در حال حاض...

دلخوری از والدین کنترل گر

پاسخ دوست عزیز سلام میتونم درک کنم که بودن توی چنین شرایطی میتونه چقد حس بد و ناامیدانه ای داشته باشه. اما سوالی که پیش میاد این هستش که نقش شما در همه ی این سالها چی بوده؟برای تغییر شرایط چه راهکاری داشتی...