سلام تنهایی و تنهایی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 134 بازدید 1 تبادل تجربه

سلام من درحال جدایی از همسرم هستم شرایط سختی دارم فقط یه برادر دارم و مادر و پدرم که در شهر غریبی ساکنن شرایط دادگاه و دعوا و زندگی سخت یه طرف تنهایی شدید من یه طرف نه دوستی نه خواهری هیچی دلیل طلاقم اعتیاد به شیشه شوهرم وبیکاری و اخلاق تنده اون هست به شدت افسردم دلم مرگ میخاد هیچ دلخوشی ندارم وبخاطر تنهایی میرم تلگرام و هر روز با یه آقایی حرف میزنم بعدم بلاکش میکنم نمیدونم چرا اینطوریم اینترنت تنها کسه منه که اونم ناامیدم میکنه چون همه این آقایون نظر سو دارن دیگه واقعا دارم دیوونه میشم هیچ کس نیست باهاش درد دل کنم راهنماییم کنه مشاوره هم رفتم خیلی ولی فایده نداره

پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام  دوست عزیز ممنون از اینکه ما رو برای صحبتاتون انتخاب کردید برای ارتباط بیشتر لطف بفرمایید اسم من رو نسترن بلک شاهی را داخل موضوع یادداشت بکنید.
شما سنتان؟شغل؟ تحصیلات حودتان را مطرح نکردید که راهنمایی درستی صورت بگیرد اما فارغ از این مسائل توصیه می کنم که اگر مراخل طلاقتان تکمیل شده است و قطعی است به اگر امکان این را دارید که به پیش حانواده خود برگردید و خانواده حمایتگری دارید بهتر است که به پیش آنها بروید.برای اینکه این بحران را حل کنید باید به جای پناه بردن به دنیای مجازی در دنیای واقعی زندگی کنید اگر از تحصیلات و یا مهارت هایی برخوردارید برای حود شغلی انتخاب کنید تا بتوانید این روزها را سپری کنید.
پیشنهاد می کنم به جای مشاوره فردی یک دوره مشاوره گروهی بروید و در داخل گروه بعد از آشنایی با اعضا می توانید دوستان خوبی پیدا کنید و حال بهتری را تجربه می کنید.
بعد از اینکه جدا شدید و دوره طلاق که حداقل 9 ماه زمان می برد که این دوران تمام شود می توانید با فرد مناسبی ازدواج کنید به شرط اینکه در این دوران تنهایی مشکلات خود را با مشاوری حتما حل بکنید.
به امید روزهای بهتر برای شما 
با تشکر

تجربه شما

login captcha

سلام خانم بلک شاهی ممنون از مشاورتون من 32 سالمه و لیسانس دارم