با سلام،من 42 سالمه و یک ساله پریودم خیلی نامنظمه.دو سه ماه یکبار.ماه قبل رابطه محافظت نشده با جلوگیری طبیعی داشتم الان دو هفته پریودم عقب افتاد و بعدش پنج روز لکه بینی شدید در حد پریود سبک داشتم بعد این ماه پریود نشدم و شش بار بی بی چک زدم منفی بود. توهم بارداری دارم. امکانش هست باردار باشم؟
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید