2794

علائم افسردگی دارم

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 24 بازدید

عرض سلام. من الان سه چهار ساله یا حتی بیشتر.... که ماه به ماه بدتر شدن خودم و تشدید علائم رو حس میکنم.

یه مادرم دوتا بچه ۷ ساله و ۳ سال و نیمه دارم. 

خانه دارم و درآمد ندارم.

قبلنا دختر پرانرژی و پر انگیزه ای بودم اما حالا مثل یه فانوس خاموش شدم که اثری از نور درش نمونده.

کاملا بی انگیزه، بی هدف، ناامید، آینده تاریک، کاملاااا بی انرژی و همیشه خواب آلود، اشتهای به شدت پایین، میل جنسی کاملا از بین رفته. همسرمم اصلا دوست ندارم. زندگی میکنم بدون ذره ای خوشحالی، خنده یا رضایت درونی و بیرونی...

الان دیگه علائمم به اوج خودش رسیده. ولی نمیتونم خودمو قانع کنم برم دکتر دارو بگیرم. حس میکنم‌ دارو تا آخر عمر وابسته و بدترم میکنه. زورم به خودم نمیرسه ک برم. لطفا لطفا لطفا قانعم کنید که برم. 

اطلاعات تکمیلی

سن ۳۲ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
! سوال در انتظار پاسخ است .

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید