عرض سلام. من الان سه چهار ساله یا حتی بیشتر.... که ماه به ماه بدتر شدن خودم و تشدید علائم رو حس میکنم.
یه مادرم دوتا بچه ۷ ساله و ۳ سال و نیمه دارم.
خانه دارم و درآمد ندارم.
قبلنا دختر پرانرژی و پر انگیزه ای بودم اما حالا مثل یه فانوس خاموش شدم که اثری از نور درش نمونده.
کاملا بی انگیزه، بی هدف، ناامید، آینده تاریک، کاملاااا بی انرژی و همیشه خواب آلود، اشتهای به شدت پایین، میل جنسی کاملا از بین رفته. همسرمم اصلا دوست ندارم. زندگی میکنم بدون ذره ای خوشحالی، خنده یا رضایت درونی و بیرونی...
الان دیگه علائمم به اوج خودش رسیده. ولی نمیتونم خودمو قانع کنم برم دکتر دارو بگیرم. حس میکنم دارو تا آخر عمر وابسته و بدترم میکنه. زورم به خودم نمیرسه ک برم. لطفا لطفا لطفا قانعم کنید که برم.
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید