روانشناس دختران نیاز دارم من تو یک ارتباط به مشکل خوردم
ببخشید بعد از 2 ماه یک ماه پیش سعی کردم باهاش چت کنم و خب اره چت کردیم تا یک ماه همیشه میپرسید که عاشق شدی تا حالا یا هرچی
منم امتناع میکردم بهش بگم و امروز بهم گفت دوستام رو تو خیلی کراشن و گفت خودش از پسرعموش بدش میومده الان ولی پسرعموش رفتار باهاش خوب شده
پسرعموش 24 سالشه خودش 13 سالشه و من غیرتی شدم و روانی شدم حرفمو تند کردم و سعی کردم عصبانیتم رو بهش نشون بدم
بعد من خودم 17 سالمه ولی موندم اون داشته منو آزمایش میکرده یا واقعا حرفش واقعی بوده روانشناسا کمک کنید
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید