نکنید این کارو بامن😭😭😭😭😭😭😭😭
چقدر مردم ما خوبن،،چقدر شماها دست گلید،،من شماهارو اخههه بدست کی بسپارم😭😭😭😭😭
بعد میگن مهربون نباش،،مشاوره نده،،،مگه من میتونم به فرشته هابی مثل شما پیام ندم حواسم به شماها نباشه😭😭😭😭😭😭😭
من قلبم نمیکشههههههه از اینهمه عشق 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
بامن از طریق پذیرش 24 ارتباط بگیر صدای قشنگتو بشنوم😭😭😭😭😭😭😭
من همیشه هستم هرجا توی زندگی برگردی منو پشت سرت میبینی
سپاسگزارم ♥️ 🙏
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید