2794

سلام تازه ازدواج کردم ولی نعوظ کامل ندارم بعضی وقتی حین رابطه شل میشه قرص سلیدنافیل۱۰۰ استفاده کردم درست شد ولی درمان بدون استفاده قرص باشه

اطلاعات تکمیلی

سن 28 جنسیت مرد شغل کارمند وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

روانشناس و مشاور زناشویی

سلام، چیزی که گفتین اوایل زندگی مشترک خیلی وقت‌ها پیش میاد و معمولاً هم دلیلش یک مشکل جدی نیست. وقتی با قرص نعوظتون کامل می‌شه، یعنی از نظر جسمی توانایی لازم رو دارین و بیشتر ماجرا مربوط به استرس، فشار ذهنی، نگرانی از خوب بودن عملکرد و توقع زیاد از خودتونه.

 

برای اینکه بدون قرص درستش کنین، این موارد خیلی کمک‌کنن:

 

- اول از همه فشار از روی خودتون بردارین. هرچی بیشتر فکر کنین «حتماً باید نعوظ کامل بمونه»، احتمال شل شدن بیشتر می‌شه.  

- تمرکز رو از روی دخول بردارین. چند بار رابطه رو بدون اینکه هدف دخول باشه جلو ببرین تا بدن فرصت پیدا کنه بدون استرس واکنش طبیعی نشون بده.  

- آروم پیش برین. سرعت بالا، عجله و توقع زیاد همگی باعث می‌شن سیستم نعوظ تحت فشار قرار بگیره.  

- خواب کافی، کاهش استرس، ورزش منظم و کنترل خستگی خیلی تأثیر دارن. بدن وقتی خسته یا تحت فشار باشه، معمولاً همکاری نمی‌کنه.  

- اگر این حالت تکرار بشه یا چند هفته ادامه پیدا کنه، بهتره یک اورولوژیست یا سکس‌تراپیست هم شما رو ببینه تا هم شرایط جسمی چک بشه و هم اگر اضطراب عملکرد دارین، کمک کنن برطرف بشه.

 

کتاب پیشنهادی:  

کتاب "لطفا کوتاه نیایید" 

 

فیلم پیشنهادی

فیلم intimacy (۲۰۰۱)

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید