2794

تعداد دفعات رابطه جنسی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 1722 بازدید

رابطه جنسی یک بار در ماه اونم با کیفیت پایین طبیعیه؟

ما حدود ۵ ساله ازدواج کردین، مشکل عاطفی نداریم اما همسرم از لحاظ جنسی تمایلی نشون نمیده، همون یک بار در ماه هم عموما از سمت من در خواست میشه

خودم از لحاظ جنسی اذیت میشم و عملا هیچوقت به نیازم پاسخ داده نمیشه

چی کار باید بکنم؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۳۰ جنسیت زن شغل خانه دار وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

روانشناس و مشاور زناشویی

بله، می‌تونه برای بعضی زوج‌ها طبیعی باشه، ولی وقتی یکی از دو نفر از این وضعیت ناراضیه، یعنی موضوع مهمه و باید بررسی بشه. در واقع استاندارد قطعی و مشخصی واسه رابطه وجود نداره.

 

کم بودن رابطه جنسی همیشه به معنی بی‌علاقگی یا مشکل جدی نیست؛ ممکنه از استرس، خستگی، فشار ذهنی، مشکلات رابطه، یا حتی مسائل جسمی و هورمونی باشه. پس بهتره سریع نتیجه نگیرید که همسرتون شما رو نمی‌خواد.

 

کاری که بهتره بکنید اینه که بدون گلایه و سرزنش، یه گفت‌وگوی آروم داشته باشین و از حس خودتون براش بگین. مثلاً اینکه: «من از این فاصله جنسی اذیت می‌شم و دوست دارم با هم این موضوع رو حلش کنیم.»

 

اگر این وضعیت ادامه‌دار شده و با صحبت بهتر نشده، مشاوره سکس‌تراپی خیلی می‌تونه کمک‌کننده باشه. این موضوع قابل‌حله، ولی معمولاً با سکوت و تحمل طولانی بهتر نمی‌شه. طبیعتا اگه از مسیری بریم که قبلا می‌رفتیم نهایتا به همون جای قبلی می‌رسیم.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید