2794

دیابت بارداری

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 171 بازدید

سلام

اگه تو هفته بیست و پنج بارداری، نتیجه آزمایش تحمل گلوکز دیابت بارداری رو رد کنه (قند ناشتا ۷۱، یکساعت بعد ۱۶۱، دوساعت بعد ۱۱۲) احتمال اینکه تو هفته های بالاتر همچنان خطری برای دیابتی شدن باشه، هست؟

بازم باید مجددا چک شه؟ یا علائم خاصی داره؟ همون آزمایش قند ناشتا ( fasting blood glucose) تک مرحله ای بین ۴-۶ هفته کافیه؟

ممنون

اطلاعات تکمیلی

سن ۳۶ جنسیت زن وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور
سلام 
آزمایش شما با ۷۵ گرم گلوکز انجام شده است؟ در محدوده طبیعی قرار دارد. 
به طور کلی باید در بارداری به علائم خود توجه کنید، رژیم متعادل و تحرک داشته باشید و وزن خود را در حد طبیعی نگه دارید مخصوصا اگر سابقه دارید. 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید