2794

خب من امسال انتخاب رشته دارم و انتخاب های من تجربی و هنرستان عکاسی یا معماری داخلی یا کامپیوتر و برنامه نویسی هست

من نمی تونم انتخاب کنم که چه رشته ای برم در تجربی به درس هاش علاقه دارم مثل زیست شیمی و.. ولی خب حجم بالای درس ها و دیگر عوامل مثل تعداد شرکت کنندگان باعث این میشود که نتونم راحت تصمیم بگیریم من نه خیلی درس خونم و دانش اموز ضعیفی هستم من معدلم همیشه حدود ۱۷ میشه که از نظر خودم میتونم بهترش کنم و در هنر هم استعداد دارم  ولی خب من اونطوری هم نیستم که بتونم نقاشی های متفاوت پشت سر هم بکشم خسته میشه و زود می خوام ولش کنم

این دو عوامل درس خواندن در تجربی و پشتکار در هنر که خیلی خیلی مهم هستش باعث تردید در هردو رشته میشه در هر صورت باید خودم رو به شکلی بهتر کنم چه در درس خواندن چه در اراده پشتکار هنری ولی خب به طور مثال رشته برنامه نویسی هم هست که من تازه خودم درحال یادگیری برنامه نویسی هستم و مشکل خاصی ندارم در اون و بله خب اون هم چیزی بدی نیست و دوستش دارم

و خوب نمیتونم تصمیم بگیرم که کدوم رو بیشتر دوست دارم و کدوم برای من بهتره چون هر سه رو دوست دارم

اطلاعات تکمیلی

سن ۱۵ جنسیت زن
پاسخ مشاور

روانشناس، روان درمانگر و مشاور

از یک مشاور تحصیلی کمک بگیرید تا توانایی شمارا بسنجد و بر اساس شرایط شما بهتون راهنمایی بده

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید