من یه نوجوان ۱۷ ساله هستم.. تازگیا که حس میکنم دارم بزرگتر میشم و کم کم شدیدا دلم میخاد ازدواج کنم و بچه دار بشم، اما خب همچین کاری نمیکنم .. کلا درمورد آینده سردرگمم.. اصلا آداب معاشرت و هوش اجتماعی ندارم و یه حالت اضطراب اجتماعی دارم وبیشتر درس خوندم. همش نظر هام درمورد اینکه چطور باشم تغییر میکنه
مثلا من اصلا باحجاب نیستم خیلی، ولی تازگیا دلم میخاد لباسای محجبه طور بپوشم درحالی که از طرفی دلم نمیخاد
یبار دلم میخاد رشته تاپ قبول شم و صدخودم رو بذارم برای قبولی، یبار دلم میخاد بیخیال شم و برم ارایشگری یاد بگیرم
گاهی هم اصلا دلم ازدواج نمیخاد اما همش تقریبا فکرم شده این و میترسم فرد خوبی برام پیدا نشه که اونطور که میخوام باشه
ازونجایی که الان نمیشه تاپیک زد و ترجیح میدم که متخصصین در صورت امکان راهنماییم کنن، این سوال رو اینجا میپرسم🙏 خیلی لطف میکنین اگه راهنماییم کنین چون کلاا کسی نیست بپرسم ازش🙏
در سن تفاوت ها و غیر نرمال بودن بسر میبرید،،کاملا احوالات شما طبیعی هست بگذارید روند رشد شما خیلی عادی سپری بشه ،برای آینده یک هدف مشخص کنید و تلاش کنید به احساسات الان خود توجه ندارند باشید
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید