سلام من با ۵ روز تاخیر پریودی امایش خون دادم دوساعت بعد جوابش اومد زده بود bhcg200ایا این مقدار خوبه عددش یا کمه الانموندمچی کار کنم
اطلاعات تکمیلی
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید