دهم تجربی ام و میخوام تغیر رشته بدم به انسانی و میخواستم بدونم از کتابای امتحان تغیر رشته، ایا باید تمام مطالب اون کتاب هارو بخونم؟ برای اقدام کردن باید به کی و کجا مراجعه کنم؟ و اینکه ایا امتحان تغیر رشته با امتحانای خرداد مدرسه قاطی نمیشه؟ اصلا زمانش کی هست؟
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید