سلام من وقتی ۲۳ هفته و ۳ روزه بودم آزمایش گلوکز دادم و بعدش یه جا خوندم ۲۴ هفتگی باید تست میدادم. یعنی الان دوباره باید تکرار کنم؟ جواب آزمایشم بخاطر ۴ روز اشتباه میشه؟
اطلاعات تکمیلی
دکتر فریبا الماسی
متخصص زنان و زایمان
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید