2794

کم کاری میکنم و خوب درس نمی خونم

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 267 بازدید

سلام ، امیدوارم حالتون خوب باشه 

من کنکوری هستم (ارشد) و دانشجوی ترم آخر در یکی از دانشگاه های مهندسی تهران و سه ماه دیگه کنکور دارم ، تا اینجا خداروشکر خوب خوندم اما روالم قبلا هم همین بوده (بالاخص تو کنکور لیسانس) در ماه های آخر کم کاری میکنم، مثلا دو روز خوب میخونم ، سه روز با اینکه تو خونه و تو اتاقم هستم اما نمی‌خونم یا خیلی کم کاری میکنم ، ظرفیت پذیرش گرایشم با توجه به رشتم بشدت کم هست ، متاسفانه نمیدونم چیکار کنم .

با تشکر 

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۲ جنسیت مرد شغل دانشجو وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور

روانشناس، روان درمانگر و مشاور

این نشان می‌دهد ه بیش از اندازه از خود کار می‌کشید شما هم یک انسان هستید نیاز دارید که یک تایم استراحت کنید برنامه‌ریزی کنید برای خودتان ساعاتی را در نظر بگیرید که به کارهای شخصی خودتان برسید

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید