من کنکوری هستم (ارشد) و دانشجوی ترم آخر در یکی از دانشگاه های مهندسی تهران و سه ماه دیگه کنکور دارم ، تا اینجا خداروشکر خوب خوندم اما روالم قبلا هم همین بوده (بالاخص تو کنکور لیسانس) در ماه های آخر کم کاری میکنم، مثلا دو روز خوب میخونم ، سه روز با اینکه تو خونه و تو اتاقم هستم اما نمیخونم یا خیلی کم کاری میکنم ، ظرفیت پذیرش گرایشم با توجه به رشتم بشدت کم هست ، متاسفانه نمیدونم چیکار کنم .
این نشان میدهد ه بیش از اندازه از خود کار میکشید شما هم یک انسان هستید نیاز دارید که یک تایم استراحت کنید برنامهریزی کنید برای خودتان ساعاتی را در نظر بگیرید که به کارهای شخصی خودتان برسید
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید