با سلام.من وهمسرم پسرعمو دختر عمو هستیم.همسرم۳۲سال ومن۲۶سال سن داریم.یه دختر ۸ساله داریم و یه پسر ۳سال ونیم.دخترم سالمه.
ولی پسرم سندرم ادرنوژنیتال داره.مادرزادی.
ایا بارداری سوم ممکنه بازم بچه دچار نقص مادرزادی بشه؟
اطلاعات تکمیلی
دکتر فریبا الماسی
متخصص زنان و زایمان
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید