2794

بارداری سوم و درصد ابتلای جنین به بیماری مادرزادی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 32 بازدید

با سلام.من وهمسرم پسرعمو دختر عمو هستیم.همسرم۳۲سال ومن۲۶سال سن داریم.یه دختر ۸ساله داریم و یه پسر ۳سال ونیم.دخترم سالمه.

ولی پسرم سندرم ادرنوژنیتال داره.مادرزادی.

ایا بارداری سوم ممکنه بازم بچه دچار نقص مادرزادی بشه؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۲۶ جنسیت زن شغل خیاط وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

متخصص زنان و زایمان

احتمالش بسیار ضعیف است . می توانید جهت بارداری اقدام کنید .

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید