2723
سلام و خسته نباشید . دخترم 15 دی 92 بدنیا آمده و الان 5 ماه و 23 روزه است .یک هفته است سرلاک میدم بهش صبحها ولی اصلا خوب نمیخوره و بعد از 3 قاشق مرباخوری دهنش رو دیگه باز نمیکنه . شکمش هم الان 2 روزه کار نکرده و من خیلی ناراحتم . در ضمن خوب هم شیر نمیخورد همش سینه هام پر و سفته خیلی هم عرق میکنه . وزنش در اول تولد 3350 و قدش 50 بوده و تا 5 ماهگی وزنش 6900 و قدش 68 بوده . ولی الان لپاش آب شده و لاغر شده. من چه کارایی باید انجام بدم؟ در ضمن من خیلی ضعیف شدم از زایمان تا الان 18 کیلو وزن کم کردم و حدودا به وزن قبلم رسیدم الان 52 کیلو هستم قدم 173.
پاسخ مشاور

کارشناس تغذیه

سلام کاربر گرامی به نظر می رسه کیفیت شیرتون کم شده با توجه به کاهش وزنی که داشتید و همین می تونه روی کیفیت شیرتون و در نتیجه وزن گیری کودک موثر باشه بهتره با توصیه پزشکش یک چکاپ بشه میزان کمکی که می خوره خوبه احتمال داره برای کمکی آماده نبوده یا نیاز هست سرلاک رو عوض کنید و از ترکیبات ساده تر استفاده کنید مثل فرنی

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

سرلاک برای کودک رفلاکسی

پاسخ با سلام و عرض ادب برای بررسی رشد مناسب وزن بدو تولد هم مهم است. تا یکسالگی الویت اول شیرمادر است و سپس غذای کمکی. سرلاک هم بهتر است با دستور پزشک داده شود.

آیا سرلاک نگهدارنده دارد؟

پاسخ با سلام و عرض ادب دوست عزیز ترکیبات هر محصول بر روی بسته بندی آن درج شده است.

سرلاک دادن به کودک بعد از واکسن چهار ماهگی

پاسخ سلام اگر وزن و قد کودکتون طبیعی هست از پایان شش ماهگی اقدام کنید

زمان دادن سرلاک به کودک

پاسخ با سلام و عرض ادب بله می توانید.