سلام خانم دکتر من ۳ماه که عقد کردم همسرم خیلی رومن حساس شده قبلاش اینجوری نبود ب نظرتون چیکار کنم انلاین میشم میگه چرا انلاینی هی بهونه میاره با کی چت میکنی به من گیر های الکی میده که باعث بحثمون میشه بیش از حد هم منو دوس داره بیشترش میگن از دوست داشتن زیاده نمیدونم چیکار کنم بهم همش میگه این لباس و نپوش اونو بپوش همش میگه سرتو بنداز پایین ب کسی نگاه نکن هرثانیه زنگ میزنه کجایی با این گه میگم خونه باز شک میکنه ب خانواده ام زنگ میزنه که حدیث کجاست من تا حالا با کسی هم صبحت نکردم لطفا راهنمایی کنید 

اطلاعات تکمیلی

سن 24 جنسیت زن وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

روانشناسی

سلام


دوست داشتن زیاد به شکل‌های بهتری هم می‌تواند خود را نشان دهد. حساسیت تا حدی می‌تواند نشان از علاقه زیاد باشد اما زمانی که رنگ و بوی شکاک بودن به خود می‌گیرد موضوع کاملا فرق می‌کند.
شکاک بودن پایه های زندگی را سست می‌کند و به مرور باعث بروز مشکلات جدی در زندگی می‌شود. شما بزودی از این رفتار خسته خواهی شد و هردوی شما از زندگی لذت نخواهید برد.
یکی از نشانه‌های دوست داشتن و علاقه، اعتماد است. پس ایشان باید در  عین حال که به شما علاقه بسیاری دارد، به شما اعتماد نیز داشته باشد. کسی که اعتماد نمی‌کند ممکن است خودش شخص قابل اعتمادی نباشد.
این اخلاق باید حتما در همسر شما ریشه یابی شود و مشخص شود علت این عدم اعتماد و شکاک بودن چیست. ضمن اینکه تلاش می‌کنید اعتماد و آرامش را در ایشان ایجاد کنید، توصیه اکید می‌شود که همراه همسرتان حتما به مشاور زوج درمانگر مراجعه نمایید.
 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha