مشکل خانوادگی

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 317 بازدید

شوهرم۴۳ سالشه و خودم ۳۵ سالمه و دخترم ۶ سالشه ، و من ۵ ساله که با همسرم تو کلینیک کار میکنم و دخترم هم همیشه با ما بوده و تو این ۶ سال همیشه شبانه روز با هم بودیم، فشار کاری روی من خیلی بود و هست، ما کلینیک دامپزشکی داریم همسرم کار پزشکی انجام میدن و من بخش فروشگاه یا همون پت شاپ دست منه و تنهایی میچرخونم و علاوه بر اون بخش فروشگاهی داخل اینستگرام هم با منه و همینطور وقت دهی و جواب هی به تلفن ها،فکر کنید هم کارهای خونه، هم بچه داری، هم کارهای فروشگاه و اینستگرام خیلی سخته هر روز ساعت ۱ شب میخوابم و ۶ صبح بیدار میشم چون بايد ناهار درست کنم با خودمون ببریم کلینیک، و همسرم مخالف این هستن که کارمند استخدام کنیم.

دخترم امسال میره کلاس اول و ساعت ۲ تا ۴ کلاس مجازی داره بعدش هم تا ۷ شب تکلیفشون باید بنویسه و واقعا دیگه من نمیتونستم و فشار کاری روی من خیلی زیاد بود و یه روز داشتم جواب مشتری تو اینسگرام می‌دادم که همسرم از من چیزی خواست و من یه لحظه عصبانی شدم و گفتم صبر کن و پاهامو کوبیدم رو زمین و همسرم خیلی ناراحت شد آخه از عصبانی شدن و گریه کردن و غر زدن بدش میاد و چند روز باهام قهر کرد و منم گفتم دیگه نمیام کلینیک و الان دو هفته هست که نرفتم و تصمیم دارم دیگه نرم چون احساس میکنم محبتمون نسبت به هم خیلی کم شده و احتراممون از میون برداشته شده و همینطور دخترم مدام تو یه اتاق ۱۲ متری روی صندلی به مدت ۱۲ ساعت بود و خسته میشد محل کار با خونه هم نیم ساعت راهه و کسی ندارم که دخترمو بهش بسپارم، ولی همسرم میگه نمیتونم اونجارو بچرخانم و باید بیای.

ازتون میخوام راهنماییم کنید چیکار کنم ؟؟ 

اطلاعات تکمیلی

سن ۳۵ جنسیت زن شغل مدیر فروشگاه وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

روانشناسی

سلام

الویت اصلی شما باید فرزندتان باشد. در این سن کودک شما باید زمین بازی، پارک و بازی با دوستان را تجربه کند نه اینکه تمام مدت در محیط کلینیک باشد.
کودک شما به این گونه گذراندن زمان و به بودن شما نیاز دارد. برای اداره کلینیک نیرو بگیرید یا چاره‌ی دیگری بیندیشید. تصمیم خوبی گرفتید که دیگر با کلینیک همکاری نمیکنید، اولویت اصلی شما باید فرزندتان باشد.

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha