راهنمایی جهت ازدواج

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 213 بازدید

سلام دیشب برای خواستگاری مراجعه کردیم، خانواده بسیار محترم و خوبی هستن با دختر خانم صحبت کردم و موارد زیر رو متوجه شدم حالا برای انتخاب شک به دلم افتاده:

ایشون گفتن که دوست ندارن کسی به پوشش شون گیر بده من هم گفتم که مشکلی با مانتو ندارم ولی نباید از عرف خارج بشه و لباس های بدحجابی رو قبول ندارم. اگر جواب مثبت بدن یعنی این موارد رو رعایت خواهند کرد؟

گفتن که در اینده ممکنه فعالیت هنری انجام بدن متاسفانه دیشب یادم نشد بپرسم چه جور فعالیت هنری ولی از اونجایی که زیاد اهل فیلم و موزیک نبودن میشه گفت که منظورشون موسیقی و تئاتر نیست و ممکنه نقاشی و طراحی باشه که خب اگر اینجوری باشه مشکلی ندارم.

وقت ازادشون هم کتاب های روان شناسی مطالعه میکنن

همچنین جوری که صحبت میکردن سوالاتی که میپرسیدن بنظرم انچنان میلی به ازدواج (حداقل با من) نداشتن یا حالا نمیدونم شاید هم طبعشون اروم هست. من انتظار سوالات چالشی و سخت داشتم ولی در حد 5 -6 تا سوال پرسیدن و تمام من صحبت کردم. یسری سوالات در مورد اعتقادات مذهبی، حقوق و... مطرح نکردن. اگر جواب مثبت بدن تکلیف سوال هایی که نپرسیدن چیه؟

میشه لطفا راهنمایی کنید؟


اطلاعات تکمیلی

سن 27 جنسیت مرد شغل معلم وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور

روانشناسی

سلام


با یک جلسه صحبت و پرسیدن ۵.۶  سوال به هیچ وجه امکان ندارد  که تصمیم قطعی برای ازدواج گرفت.
حتی اگر ایشان جواب مثبت اولیه دادند، چندین جلسه باید صحبت کنید و سوالات را بپرسید و مدتی شناخت به دست آورید. اگر ایشان سوال نپرسیدند شما باید بپرسید تا نکته‌ی مبهمی باقی نماند.
و در نهایت بعد از مرحله‌ی شناخت تصمیم قطعی بگیرید.
 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha