2723

خیانت شوهر

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 379 بازدید

با سلام

من بنا به شرایط کاری چند وقتی از همسرم دور هستم.اما این باعث نشده در وظایف همسریم کوتاهی کنم.متاسفانه به تازگی متوجه شوهرم در نبود من با خانمی وارد رابطه شده،😥خیلی درمونده و‌گیجم.ممکن است این دور بودن تا مدتها ادامه داشته باشه و‌من نمیدونم الان ک کنار همسرمم نیستم چکار باید بکنم؟آیا جدایی درسته؟

اطلاعات تکمیلی

سن ۳۳ جنسیت زن شغل شاغل وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام دوست عزیز
قصد ندارم رفتار همسرتان را توجیح و یا جانب داری کنم . هیچ دلیلی برای روابط فرازناشویی افراد قابل توجیح و طرفداری نیست ولی دوست عزیز شما چطور از همسرتلن دور هستید وظایف زناشویی خود را انجام میدهید؟ اگر منظورتان اینست که از طریق تلفن و یا ... ایشان را ارضا میکنید که نمیتواند دلیلی براین باشد که کوتاهی از طرف شما نیست
این شما هستید که باید تصمیم بگیرید که اولویت زندگیتان شغلتان است یا زندگی مشترکتان؟
ایا هیچ امکانی ندارد که همسرتان در کنار شما باشند؟ اگر میتوانید شرایطی را مهیا کنید تا در کنارهمسرتان باشید و دراین مورد با ایشان صحبت کنید و دلایل این رفتار را بپرسید 
از او 4 تا سوال بپرسید: 1) آیا هنوز من را دوست داری؟ اگر جواب بله بود، بپرسید: 2) آیا به ادامه زندگی با من فکر می کنی؟ باز اگر جواب مثبت بود، بگویید: 3) آیا رابطه ای خارج از رابطه زناشویی مان داری یا نه؟ و مسلما او به شما می گوید خیر و شما در آخر به او بگویید: 4) می دانی که اگر وجود چنین رابطه ای برای من محرز شود چه هزینه ای را باید پرداخت کنی؟ بنابراین به جای خودخوری سعی کنید با او گفت و گو کنید و سپس تصمیمتان را برای ادامه زندگی بگیرید.

چه کسانی به روابط فرازناشویی نزدیک ترند؟

شکل گیری روابط فرازناشویی را می توان به چند عامل نسبت داد. معمولا در بیشتر این افراد یکی از نشانه های زیر دیده می شود:

1- یکی از مهم ترین علت های روابط فرازناشویی، عدم ارضای جنسی است. یعنی ممکن است بعضی از افراد از روابط زناشویی خود لذت نبرند و در جای دیگری به دنبال ارضای نیازهای خود بگردند.

2- معمولا افرادی که اعتماد به نفس پایین تری دارند، بیشتر به دنبال اینگونه روابط می گردند چون نیاز دارند مورد تایید قرار بگیرند و شاید فرد جدید بتواند احساس خودارزشمندی به آنها بدهد.

3- وقتی عشق به همسر به هر دلیلی از بین رفته باشد، ممکن است یکی از همسران در طولانی مدت مورد خشونت روانی و عاطفی قرار بگیرد و همین مساله و فشاری که او تحمل کرده، باعث از بین رفتن عشق او به همسرش شود.

4- برخی از افرادی که به شکلی غیرطبیعی میل به داشتن تجارب جدید دارند، آنقدر احساس نوجویی دارند که دائم دنبال کشف چیزهای جدید هستند؛ از کار گرفته تا تحصیل و روابط و...

5- برخی از افرادی که معمولا میل به انجام اعمال ممنوعه دارند، نیز ممکن است از مخفی کاری و هیجانی که هنگام اعمال مخفیانه شان دارند لذت ببرند و دست به چنین کارهایی بزنند.

6- برخی از افرادی که به هر دلیلی می خواهند از طرف مقابلشان انتقام بگیرند بیشتر به سمت برقراری اینگونه روابط می روند. مثلا کسی که همسرش قبلا رابطه ای با کسی داشته یا سال ها خشونت رفتاری، کلامی یا جنسی همسرش را تحمل کرده است، بیشتر میل به انتقام دارد.
بعضی از افراد که اصطلاحا بیمار جنسی هستند و دائم دوست دارند با شخص تازه ای رابطه جنسی نویی را تجربه کنند هم ممکن است وارد چنین روابطی بشوند که معمولا هم اینگونه روابط کوتاه هستند چون این فرد بعد از مدتی خسته می شود و به دنبال فرد جدید می رود.

8- بعضی از افرادی که خیلی رمانتیک هستند، این قبیل هیجان های عاطفی را دوست دارند و مایلند هرازگاه فضاهای عاطفی جدیدی برای خود ایجاد کنند تا از تنش های روزمره دور باشند. آنها معمولا در بهترین ساعات با پوشیدن بهترین لباس ها و به دور از هر تنشی، اینگونه فضاها را برای خود به وجود می آورند.

9- گاهی بعضی از افراد وقتی احساس می کنند که از دوستانشان در این مورد عقب مانده اند، ممکن است وارد این نوع روابط شوند. گروهی از این قبیل افراد فکر می کنند از قافله عقب افتاده اند! این گروه می خواهند هرطور شده این به اصطلاح عقب ماندگی (!) را جبران کنند تا خودی در میان همسالان و دوستان خود نشان دهند

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha