شوهرم با طلاق دادن من موافق نیست

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 52 بازدید

شوهرم میگوید من از روز اول تو را دوست نداشتم تو به زور من را مجبور کردی با تو ازدواج کنم( من به ایشان گفته بودم اگر نیایی خواستگاری، من منتظرت نمیمانم و هفته بعد ازدواج میکنم و گفته بودم تو را دوست دارم اما نفر دوم را نه )

و میگوید سعی کردم تا عشق به وجود بیایید نیامد و میگوید من دوسال ادای عاشق بودن را دراوردم اما دیگر نمیتوانم، و میگوید چون تو زندگی من را خراب کردی من هم از تو جدا نمیشوم تا زندگی تو خراب شود.و طلاقت نمیدهم.

قابل ذکر است ایشان حدود یکسال است که رابطه زناشویی با من ندارد.ما فرزند نداریم.حدود37سال سن داریم و همسن هستیم.ایشان کلا با من صحبت نمیکند. فقط شب میاید شام میخورد و میخوابد و این چند کلمه را به هم میگوییم (سلام.شام میخوری.بله ممنون.متشکرم.شب بخیر)

کجا میرد...چکار میکند...نمیدانم...ایشان خرید خانه را  انجام میدهد.

من بیتوجهی ایشان را نسبت به خودم نمیتوانم تحمل کنم و اینکه مدام میگوید من تو را دوست ندارم و خودت من را انتخاب کردی پس عواقبش را تحمل کن.

چکار میتوانم کنم؟ قابل ذکر است مهریه من876سکه است که بعد از همان روز عقد به ایشان گفتم برویم مهریه ام را ببخشم چون نمیخوام کسی از ترس مهریه کنارم باشد و او گفت لازم نیست...و الان هم میداند که من مهریه نمیخواهم و فکر نمیکنم عدم طلاق دادن من  از ترس مهریه باشد.

اطلاعات تکمیلی

سن 37 جنسیت زن شغل کارمند
! سوال در انتظار پاسخ است .

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

چکار کنم خانوادم موافقت کنن؟

پاسخ سلام دوست عزیز به سن خودتان و خواستگارتان و نحوه اشناییتان اشاره نکردید . دلیل مخالفت خانواده تان را هم ننوشته اید. بهتر است با ایشان نزد مشاور قبل ازدواج بروید و اگر از نظر مشاور مشکلی در رابطه تان ...

سلام خسته نباشید من در هفته 12 بارداری هستم ولی دکتر هنوز به ادامه اسید فولیک موافق است با اینکه شما

پاسخ با سلام ادامه مصرف این قرص طبق نظر پزشک مشکلی پیش نخواهد آورد.

موافقت زندگی با خواهرشوهر

پاسخ سلام و وقت بخیر ببنید این که میگین همسرم خانواده اش رو دوست داره و.. خوب خانواده جز خیلی مهم و محبوب هر فرد هست اما اینکه وقتی همسرتون این پیشنهاد رو داده شما بلافاصله و بدون هیچ حرف و تحلیل پذیرفته ...

موافق نبودن همسرم برای بارداری

پاسخ سلام دوست خوبم توافق بر سر موضوعاتی از قبیل زمان و تعداد بچه داری به قبل از ازدواج مربوط میشود، تقریبا هیچ راهی برای راضی کردن ایشون وجود نداره و توصیه میکنم قبل از اینکه همسرتان رضایت و آمادگی کامل ...