سلام عرض ادب ممنون میشم راهکار ارائه کنین....اول اینکه خانواده ی همسرم چه از مادرشوهر گرفته چه از خواهرشوهر و برادرشوهر
هروقت که مهمونی مارو دعوت میکنن همه ی طایفه رو دسته جمعی شام میدن و توی این مهمونیها خواهرشوهرام و دختراشون اصلا ظرف نمیشورن و این کارو محول کردن به ما سه تا جاری حتی یه تعارف کوچیک هم نمیکنن.انگار نه انگار.....و وظیفه ی ما میدونن برای همین از مهمونیهاشون بیزارم
این یک مسئله شده برای من از زرنگی و سواستفاده ی اونها خیلی ناراحتم و حس بدی بهم دست میده.تازه من کتف دست راستم هرموقع کلی ظرف میشورم به شدت درد میگیره.چه برسه توی مهمونی های دسته جمعیشون که تعدادشون ۳۰ نفر هست
کلی فکر کردم که چکار بکنم به این نتیجه رسیدم وقتی خونه ی خودم دعوتشون کردم و جاریهام خواستن ظرفارو بشورن بلند بگم نه کسی نباید ظرف بشوره و من فردا خودم کم کم میشورم و بهشون بگم من اینجوری راحت ترم خودمم دیگه بخاطر درد دستم نمیتونم توی مهمونیهاتون ظرف بشورم شماهم خونه ی من نشورید تا مدیونتون نشم.بنظرتون چکار کنم.همسرمم خجالت میکشه بازگو کنه و اونها فقط از ما توقع دارن و زیر بار ظرف شستن نمیرن و وظیفه میدونن
تجربه شما
اولین نفری باشید که نظر میدهید