بیماری پدوفیلیا شوهرم

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 18671 بازدید

چندماهه متوجه شدم همسرم جز افراد پدوفیل هست. نه نوع شدیدش. در حد نوازش و در اغوش گرفتن بچه های نه جوان همجنس.

فقط یکبار کودکی رو عریان کرد و بعداز فهمیدن این موضوع زندگی برامون جهنم شده. 

خیلی مقابله میکنه در برابر قبول بیماریش.به احبار بردم روانپزشک.تجویز لیتیوم. فلوکسامین و دپاکین دادن. به اجبار اعتراف کرد توی کودکی تجربه داشته و الان از بدن پسربچه های نوجوان خوشش میاد اما بعد از اعتراف من رو خیلی اذیت کرد که چرا اونو مجبور به اعتراف کردم و به پزشک مراجعه میکنیم. تلاشی برای درمان نمیکنه و فقط داروها رو میخوره. 

در خانواده ای بسیار پرتنش و سرد بزرگ شده و خودش هم بسیار عصبی و پرخاشگره. قراره برای بهترشدن روابط جنسیمون به سکسولوژیست مراجعه کنیم اما شرط گذاشته راجع به این بیماری حرفی نزنیم. 

دل نگرانم و روزهام به سختی میگذره. دردناکه وقتی ببینی همسرت در آغوش گرفتن و نوازش بچه ها براش لذت لخشه. ایشون معلمه. 

ایا این داروهای تجویزی تاثیری در روند درمانش داره؟ 

شما روانشناس یا سکس تراپیست متبحر در این زمینه در استان اصفهان سراغ دارین؟ 

اطلاعات تکمیلی

جنسیت زن وضعیت تاهل متاهل
پاسخ مشاور

مشاور خانواده

سلام دوست عزیز
متاسفانه شغل همسرتان مناسب شرایطی که دارند نیست البته اکثر پدوفیلی ها کارشان با کودکان است که همین موضوع باعث تشدید این مورد میشود .درمان این افراد به‌لحاظ بالینی کار پرچالشی است. ممکن است درمان را قبول نکنند، و اگر قبول هم بکنند، ممکن است در مقابل هر تلاشی برای ایجاد تغییر در وجودشان مقاومت کنند. آن‌ها حس گناه ندارند و فکر نمی‌کنند رفتارشان مساله‌آفرین است. تغییر را لازم نمی‌بینند  آن‌ها در ذهن‌شان می‌توانند رفتارهای خودارضاگرشان را توجیه کنند بدون اینکه هیچ حس همدلی‌ای نسبت به درد و رنج کودک داشته باشند. اگریکی از اعضای خانواده یا قانون، مجبورشان کرده پیش متخصص سلامت روانی بروند معمولاً در درمان همکاری نمی‌کنند. آن‌ها دریچه‌ی دل خود را برای مشاوره باز نمی‌کنند و پذیرای چیزهایی که به آن‌ها گفته می‌شود نیستند.
ایشان باید روان درمانی شوند در درمان شناختی که روانشناس انجام میدهد با استفاده از روش های مختلف اغلب روی تغییر طرز فکر ایشان و حذف افکار نادرستشان نسبت به کودکان کار میکنند روش های متفاوتی برای درمان شناختی وجود دارند مانند تنفس قکری، آموزش مهارتهای رفتاری و تغیر الگوهای جنسی
دارودرمانی هم برای مشکلاتی مثل کنترل ضعیف تکانه‌ها و اختلالات فکری  است.
میتوانید در اینترنت متخصص در شهر مورد نظرتان را جستجو کنید
 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha
پرسش ها و پاسخ های مشابه

همسر پدوفیلی

پاسخ واقعا متاسفم، لطفا سریعا اقدام کنید،و خیلی خیلی مراقب دخترتون باشید،در صورت لازم از ایشون جدا شوید

هموفیلی

پاسخ سلام در دوران بارداری نمی توان مشخص کرد موفق باشید

هموفیلی ارثی

پاسخ دروداگر شوهر شما و ساير برادرشوهرهای شما سالم هستند با وجود ناقل بودن مادرشوهرتان پسر شما مبتلا نخواهد شد.هموفيلی در ضربات و آسيبهايی كه بالقوه خونريزی دهنده باشند خودش را نشان ميدهد . شايد در سوختگی ...