دوستی با پسر در دوران کنکور و ابراز عشق

نام ارسال کننده محرمانه می باشد 85 بازدید

سلام وقتتون بخیر 

من ۱۷سالمه و ۵ ماه پیش در گروه مشاوری که داشتم به واسطه یه گفتگوی درسی با پسری آشنا شدم ،اول هر چند روز یکبار سوالات درسی که داشتم از ایشون میپرسیدم (اینو بگم که من پایه یازدهمم و پسری که راجع به صحبت میکنم امسال کنکوریه)بعد از یه مدت پسر از شرایطش گفت و میتونم بگم یه جورایی با هم خودمونی تر شدیم  توی این مدت چیزی که من متوجه شدم  این پسر خیلی خیلی احساساتی و باعاطفه هستن و حالا بعد از یه مدت این آقا به من ابراز علاقه کردن و واقعا باتوجه به ویژگی هایی که ایشون داشت من از این ابراز علاقه خیلی خوشحال شدم و ..

و رابطه دوستی ما از ابتدای فروردین صمیمی تر شد و منم بهش گفتم که دوستش دارم اما متاسفانه بعد از این اتفاقات تمرکز من بشدت کم شده و دیگه نمیتونم درس بخونم چندین بار هم سعی کردم به این رابطه دوستی پایان بدم اما خب هم خودم نتونستم و همینکه پسر هم الان در این شرایط که استرس زیادی به خاطر کنکور داره میترسم با پایان دادن به این دوستی صدمه زیادی ببینه چون بشدت وابسته شده ....من چندین بار بهش گفتم باشه دوست باشیم ولی عاشقونه نباشه و یه دوستی که از نظر درسی بهم کمک کنیم تا زمانی که درسمون تموم شه  اونم قبول میکنه اما باز هر زمان میام سمت گوشیم میبینم یه پیام عاشقانه برام نوشته که تو مال منی من عاشقتم و ... از طرفی هم من نمیخوام این حرفا باعث تحریک غریزم بشه اما دست خودم نیست البته بین ۲۰بار یکبارش شاید منم مثل خودش جوابشو بدم اما بازم همین یکبار بعدش حالمو بد میکنه ...خواهش میکنم کمکم کنید واقعا نمیدونم باید چیکار کنم .

(اینم بگم که واقعا چه من چه اون پسر از نظر درسی در سطح عالی هستیم و تیزهوشان درس میخونیم و هر دو در فکر پزشکی ...اما میترسم این رابطه ما رو از هدفمون دور کنه ...)

اطلاعات تکمیلی

سن ۱۷ جنسیت زن وضعیت تاهل مجرد
پاسخ مشاور

مشاور کودک و نوجوان

سلام دوست عزیز
با توجه به این که شما در مدارس تیزهوشان درس می خوانید ممکن است این رابطه به هردوی شما آسیب بزند. پیشنهاد من این است که اگر می توانید رابطه تان را قطع کنید ولی اگر نمی توانید بهتر است محدودیت زمانی بگذارید. مثلا قرار بگذارید که روزی دوبار به هم پیام دهید. با خود شرط بگذارید که اول درس بخوانید سپس پیام دهید. یک تعهدی بین خودتان تعیین کنید که به درستان آسیب نزند. 
موفق باشید. 

تجربه شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha